26 Aralık 2016 Pazartesi

What happens in Vegas stays in Vegas

Başlık her zaman duyduğumuz gibi Las Vegas'ta olan Las Vegas'ta kalır, ama ben biraz yazmak istiyorum. Özellikle Vegas tatilinin gösterilerinden bahsetmek istiyorum, çünkü burada kaldığımız 3 gün boyunca 3 gösteriye gittik. Sahneler, dekor, kostümler çok güzel ve etkileyiciydi.



Burada fotoğraf çekilmeyeni bir daha geziye çıkartmıyorlarmış :)




                    Otelimiz Bellagio, ilk başta beni hayrete düşürmedi desem yalan olur.



Bellagio Oteli
Meşhur su gösterileri arkamızdaki havuzda oluyor ve bu bölgede çok güzel müzikler çalınıyor, sokakta yürürken gayet hoşunuza gidebilir. Yanımdaki küçük kolon hoparlör aslında.



Yeterli ferah bir oda ve banyosu var bu otelin, gezimizdeki en beğendim otel oldu burası.


Odalara giden koridor, dekorasyon biraz klasik. Bu koridorlar buz gibiydi, çok üşüdüm gidenler hazırlıklı olsun.

Çiçeklerle donatılmış lobi.


        Los Angeles'tan çıkıp 4 saatlik bir çöl yolculuğundan sonra eşim arabayı park edecek diye ayrıldık. Bende bu sürede giriş işlemlerini yapıp, bavulları teslim edecektim. Otele girdiğim anda gerçekten etkilendim. Etkilendiğim şey ise dekorasyonun yanı sıra kalabalıktı, acaba kaç saat içinde check-in yapıp odamıza geçebilirim diye düşündüm, birde valizler kim bilir ne zaman gelecek odaya dedim. Bunları düşünürken sıraya girdim tabiki, hop işlemlerim 2 dakika içinde bitti, odaya çıktıktan sonra bavullarınızı isteyin göndeririz dediler, bavullarda 10 dk içinde odamızdaydı. Yani ekip çok profesyonelmiş boşuna Bellagio olmamış dedim.


Le Reve- The Dream

      Wynn otelinde , en çok bu gösteriden fotoğraf ekleyeceğim çünkü bizlerin fotoğraf çekmesini ve yayınlamasını isteyen bir gruptu. Diğerleri öyle değildi. Bu ilk gittiğimiz ve en beğendim gösteri oldu. Daire şeklinde bir salon, ortasında havuz, herkes eşit mesafede sayılabilecek uzaklıktaydı. Bizim yerimiz 3. sıraydı sanırım, kesinlikle öneririm, 1 ve 2. sıra daha aşağıda kalıyor ve ıslanma olasılığınız yüksek. Vegas'ta genelde otellerin içi çok soğuktu, ama bu gösteri suyun verdiği buhar sayesinde soğuk değildi, bunlar önemli uyarılar, Vegasa gidip üşümek kaderiniz olabilir aksi takdirde.





Bu fotoğrafı özellikle çektim, bu sanatçının ayağı protez ama hala dans ediyor.





Harika bir salondu



Cirque Du Soleil - Zumanity

         New York otelindeki bu gösteri acaba gitsek mi gitmesek mi dediğimiz bir oyundu, aslında kabare diyelim. Hatta son anda karar verdiğimiz için ise son biletleri alarak en önden bu oyunu izledik. Çok interaktif olan Zumanity  bizim Huysuz Virjin'in yaptığı programlar gibiydi diyebilirim. Sahneye çıkardıkları izleyicilerle bizleri güldürdükleri de oldu, sanırım eşi çıkartılan kişiyi çileden çıkarttıkları da. Benim çok beğenmediğim, ama gelmişken de günümüzü boş geçirmeyelim diye girdiğimiz bu oyunu  tavsiye etmiyorum. Onun yerine eğer varsa sihirbazlık gösterisi daha ilgi çekici olabilir. Bizim tarihlerimizde malesef yoktu özellikle David Copperfield 'i istemiştik.






New York New York otelinin içi ve dışı, içinde fast food ile ye ve çık tam NyC 'de hissettiriyor sizi.

Cirque Du Soleil - O

    Bu bizim otelimizde ve gittiğimizde son gösteriydi, en büyük salon burasıydı. Sahne çok görkemli ve tavanı yüksek olduğundan zıplamalı atlamalı tüm su oyunlarına imkan veriyordu. Biraz da interaktifti. En kalabalık oyun olan "O" Vegasta baya popüler, hatta en iyi tiyatro olarak adı geçiyor, gidin öneririm kesinlikle.





Bu gösteriler Türkiye'ye de geliyor, hatta fiyat olarak da örneğin Amerika'da 100 Dolar ise burada 100 TL oluyor ama kesinlikle aynı tadı vermiyor, neden derseniz burada sanatçıların emeği kadar sahnede önemli. Oradaki sahneyi taşımak da imkansız, çünkü o havuzlu sahneler çok özel ve sadece bu gösteriler için hazırlanmış. Kısacası gidin ve görün derim, ufkunuzu çok genişletmiş olursunuz.



Wynn otelinde gece klubu.


The Venetian Otel


Paris Oteli


Mandalay Bay Otel'den Las Vegas Strip Manzarası


Luxor Otel


Tüm dünyadan manzaraların sergilendiği Las Vegas Strip'teki her otel fotoğraf çekmelik. Çölün ortasında kurulmuş suni bir eğlence şehri, ışıklı, bol sesli , efektli bir "Sin City" dünyada görülmesi gereken yerlerden. Eğer birde kumar seviyorsanız, otellerin içine girdiğiniz anda kumarhaneye de girmiş oluyorsunuz, yani öyle özel güvenliklerden geçmiyorsunuz, yeterki para harcayın :) 

2017 için dileğim huzurlu bir ülke, sağlıklı bir yaşam, bol gezili bir yıl.

Mutlu yıllar... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder