1 Eylül 2016 Perşembe

Bir Çocuğun İlk Paris Deneyimi - Disneyland

Tabi ki Disneyland olmalı, bizde oğlumuzu bütün bir sene boyunca bu tatile hazırlayıp en sonunda yola çıktık. Uzun ve karmaşık bir Thy yolculuğundan sonra otelimize ulaştık. Bu sefer oteli Disneyland çevresinden seçtim, çünkü tatilimizin odağı bu eğlence parkı olacaktı. Ayrıca burada bulunan outlette anne babalar için güzel bir seçenek olacağından, zamanımız kalırsa değerlendireceğimiz farklı bir yer daha olsun istedim.











 Disneyland 1992 yılında bu bölgeye kurulduktan sonra şehrinde bir kısmı bu çevreye taşınmış. La Vallee Village da şirin bir alışveriş kasabası olmuş. Kasaba diyorum da çok birşey beklememek lazım, Amerikadaki outletlerden sonra burası biraz ufak kalmış gibi geldi bana. Yine de buralara gelmişken Avrupa markalarını almak isteyenler için güzel bir tercih olabilir.




Burayıda severek tavsiye ediyorum, outletin içinde ve daha başka şubeleri de var tabi. Salata ve meyve-sebze suları çok başarılıydı.


Outlet yanındaki alışveriş merkezi de upuzun ve ferah yürüyüş yolu ile elinizi kolunuzu paketlerle doldurmaya çok müsait:)

Hotel l'Elysee Val d'Europe , Disneyland'a servislerle 10 dakika da gidilebilen, kahvaltısının da yeterli olduğunu söyleyebileceğim bir oteldi. Oda konforu ve büyüklüğü bizim standartımızın çok altında kaldı, fakat zaten sabah erken çıkıp gece döndüğümüzden çok problem olmadı diyebilirim. Fotoğrafıda alışveriş merkezinin önünden çektim, yani heryere süper rahat gidilebildiğini tekrar yazmak istiyorum.

Disneyland deneyimimiz diğer yazıda gelmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder