11 Ağustos 2016 Perşembe

Bodrum Bodrum

Kendimize güzel bir Bodrum haftasonu hediye ederek perşembe gününden çıktık yola, bu sefer çocuksuz. Ufak bir otel talihsizliğinden sonra kendimizi Türkbükündeki Maça Kızı'na attık. Bu oteli hep görüyordum fakat bir türlü deneyememiştim, çok doğal, yeşillikler içinde hem Türkbükünde hem de o kargaşadan uzak sakin huzurlu bir otel. Personel saygılı ve güleryüzlü. Tekrar gidersem tercih edebileceğim bir mekan.

Kahvaltıda ev yapımı Granola tercihim oldu, ben biraz daha şekerli olsun diye mutlaka bal
ekliyorum :)

Bu tabloyu çok sevdim, sonsuz insan resmi, dinamikliği anımsattı bana.

Manzara müthiş, söylenecek birşey yok , zaten çok severim Bodrum'u.

Kendi sahili var, otel müşterilerinin yeri belli ön sıralar, yani gittim kalabalıktı yer bulamadım derdi yaşamıyorsunuz, beach kültürü çok sıkışık olduğundan bunun konforunu yaşamak iyi geldi. Akşamüstleri sanırım sadece haftasonuna özel, Happy Hour şeklinde çevreden gelen komşuların buluştukları, müzik dinleyip birşeyler içtiği bir parti ortamı olmuş.  O zaman baya kalabalık oluyor otel, gelenler de gayet süslü, gitmek isteyenlere benden ufak bir ipucu olsun bu :)

Biz gündüz otelde takılırken akşamları, çıkmayı tercih ettik. Bir akşam Palmarina Bodrum'a gittik, çok beğendim. Küçük İstanbul olmuş burası, mağazalar, restorantlar, gece klüpleri hepsi de çok güzel ve haliyle de doluydu.

Ülkedeki son durumlardan dolayı Bodrum eski kalabalıklığında değildi ama, Palmarina oldukça kalabalıktı. Biz hem alışveriş yaptık, hem de Nusr-et 'te yemeyi tercih ettik. Aslında Fenix'i merak ettim ama rezervasyonumuz yoktu ve aşırı dolu olduğundan yerleri yoktu. Nusr-et güzel fakat yine beklediğimiz için biraz yorucu bir yemek oldu bizim için.

Amerika'dan tanıdığım Cold Stone, çok sevmiştim, dondurma için istediğiniz malzemeleri seçiyorsunuz, onlarda soğuk taş üzerinde karıştırp veriyorlar,tadı da çok güzeldi kesinlikle öneririm. İstanbul'da Ortaköyde de var:)

Bir de Magnum kendi dondurmanı yarat standı var, fakat ColdStone daha çekici ..

Daha sonra ise Angelique da biraz müzik dinlemeyi tercih ettik, müzik tarzı aynı olsa da dekorasyonu İstanbuldan farklı geldi bana.

Bodrumda biz ulaşım için taksiyi tercih ettik, araba kiralamak yolları bulmak biraz zor olacağıdan tercihimiz bu yönde oldu. Palmarina dönüşü ise taksi çağırdık fakat gelen taksi geldiğimizin 2 katı fiyatına bizi otele götürdü, zaten sarı taksi de değildi!!!

Ben bu mağazayı çok seviyorum, Türkbüküne her geldiğimde birşeyler alırım boş dönmem yani, nazar boncuğu sevenlerdenim.

Acele kız bulduran, Şeytan kulağına kurşun, Bereket çanı .... gibi herkese uygun bir dilek mevcut.

Türkbükünde ise herkes gece eğlenmek ve müzik dinlemek için Sess 'i önerdi, bizde uğrayalım nasılmış görelim istedik, Türkçe müzik, ne zamandan beri dinlemiyordum, Serdar Ortaç, Hande Yener fln eğlendim ama iyi geldi gideceklere tavsiye ederim. Çok değişik şarkılarda varmış bu arada ben ilk kez dinlerken milletin söylüyor olması garibime gitmedi değil :)

Türkbükünde ayrıca sanatçılarda çıkıyor, tercih edilebilir, Demet Akalın, Serdar Ortaç, Cenk Eren... gibi kesin iyi eğlendiriyorlardır. Tabi eğlence ve yemek için mutlaka rezervasyon şart gitmeden yaptırın derim. Bir akşamda romantik romantik Maça Kızında yemek de tercih edilebilir, yemekleri güzeldi çünkü.