24 Haziran 2016 Cuma

Tercihim BoraJet

Son zamanlarda uçuşlara yine adapte oldum, hangi saatte nereye uçuş var araştırıyorum sürekli. Bu arada Adana'dan birçok yere BoraJet sefer açmış, pek de iyi olmuş. Reklam yazısı gibi oluyor ama uçaklar çok rahat, 2-2 oturduğumuz için yanımıza kimse de gelmiyor, ikramları da yeterli. Daha ne olsun ki. Rötarlada karşılaşmadık bugüne kadar, zaten uçağa alındıktan sonra 10 dk geç kalksa bile zamanında iniş yapıyor.


Biz uçağa binerken, kokpite davet edilen İstanbul, oraları keşfetmekle meşgul. E tatlı bebek tabi herkes tarafından seviliyor :)))

Çok şükür tabiki.


Türkiye'den İbiza, Mikonos,Rodos, Berlin  ve Adana'dan Stuttgart, Köln, Bodrum,Antalya, Kıbrıs uçuşları yaz boyunca değerlendirmeye müsait bence.

Daha önce Burak askerliğini Gökçeada'da yaparken adaya direk uçuşu da BoraJet ile yapıyordum, o zamanlardan beğenmiştim bu uçağı. Kurabiyelerini ayrıca sevmiştim, sanırım çocuk emzirirken şekerli birşeyler yemek iyi oluyor. Uçak ekibi de gayet yardımcıydı, bebekli yolculara her zaman öncelik verilmesini lazım, bizzat yaşadım biliyorum. Bebekliler hamilelerden bile önce gelmeli :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder