25 Nisan 2016 Pazartesi

Antalya'da Kral Olmak

Otellerde başımıza sürekli gelen bir olayla yine karşı karşıya kaldık, her zamanki gibi gittiğimizde odamız hazır değildi ve satın aldığımız odayı veremeyceklerini söylediler. Tabi hal böyle olunca otellerin yaptığı en iyi şey bizim odamızın üzerinde bir oda vermek, bu seferde şansımıza otelde 2 adet bulunan Kral Dairesinden birinde kalmak oldu.

Odamıza yerleştikten sonra birkaç fotoğraf çektim normal odalardan ne farkı var diye. Hem Rixos Tekirova Premium hem de Kral Suit olmasından ötürü biraz beklentim fazlaydı, ama normal odaların büyüğü ile karşılaştık.



Bizim odamızda 2 yatak odası, bir oturma odası , yemek bölümü, çay-kahve servisi yapılabilecek bir alan, büfe vardı. Bunların yanında harika birde terası, hem deniz görüyor hem de gayet rahat oturup zaman geçirebileceğiniz bir bölüm olmuş burası, ama bir kötü yanı vardı o da diğer Kral Dairesi ile aynı terası paylaşıyor olmanız. Gerçi çok büyük olduğundan karşılaşmak mümkün olmazdı ama yine de arada bir bölme olsa daha iyi olurdu.

Bizimle ilgilenen personel olması ayrıca güzel bir durumdu. Oteldeki kapalı havuzun ve içerinin ısısı tam bizlere göreydi, sahili bir koyda olduğundan çevrede herhangi başka bir otel görme ihtimaliniz de yok, bu da benim için tercih edilesi bir olay.

2 gece kaldığımız otelde 2 akşam yemeğinde de A la Carte restorant tercih ettik, biri Meksika, diğeri balık restorantıydı. Genelde herşey dahil sistemlerde tercihim bu tip yemekler oluyor, sürekli büfeye git yemek al, kargaşa pek sevmiyorum.


Ayrılacağımız gün uçak için birkaç saat daha otelde kalmamız gerekti, bu arada normal odayı da görmüş oldum malesef tam bir faciaydı, çok başka bir sürü otel gördüm normal odaları hiç bu kadar dar ve bakımsız değillerdi. Şampuan markaları, içeride kullanılan malzemeler, içtiğiniz su bile farklıydı. Bu oteli tercih edeceklere tavsiyem normalin bir üstü oda tercih etmeleri olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder