3 Mart 2016 Perşembe

Supperclub Amsterdam'da Yepyeni Bir Deneyim

Ne zamandır aklımızda olan Supperclub'ı  özgürlükler şehrinde denemek kısmetmiş. Bu restorantın İstanbul'da da şubesi bulunuyor ama daha önce fırsat yaratamamıştık. İçerisi gayet uzun tavanlı, karşılıklı 2 duvar boyunca yatakların olduğu, uzanarak daha doğrusu ayaklarını uzatarak yemek yediğin bir yer. Gitmeden önce mutlaka rezervasyon gerekiyor, zaten rezervasyon sonrasında gelen mailde dikkat etmeniz gereken en önemli nokta çoraplarınız!!!  Nedenini ben buradan yazayım, zaten gidince çok net anlıyorsunuz :) Yataklar yanyana ve ayakkabılarınızı çıkarıp uzandığınız için kokmayan, yırtık pırtık olmayan bir çorap kendinizi iyi hissetmenin ilk şartı oluyor orada.





İsteyenler için masalarda var tabi, ama bence buranın özelliği yataklar. İçeride bulunduğunuz süre boyunca sürekli yemekler geliyor, kimisi meze, kimisi ana yemek kıvamında. Mezeler tek lokmalık ve kişiye özel küçük tabaklarda servis ediliyor. Yediğim herşeyi çok beğendim bu arada, farklı lezzetleri seven biri olarak burası göz zevkime de iyi geldi.

Sürekli müzik, arada dans şovları ve en güzelide bence duvarlara yansıtılan görsellerdi. Mesela Amsterdam haritası,  Amsterdam sokaklarından canlı görüntüler.

Şehir merkezine çok yakın olan bu mekana taksiyle gidebilir ya da Amsterdam sokaklarında kaybolurken  rastlayabilirsiniz. Dışarıda ismi yazıyor ama kocaman tabelalar ile görünecek biçimde değil.


Ben burada çok güzel vakit geçirdim, gidenlere de bir akşamlarını buraya ayırmalarını tavsiye ederim. İçeride ne kadar kalırsanız o kadar fazla ikramlardan yersiniz ve eğlencenin tadını çıkarırsınız.

DipNot: Adam&Eve oteli de aynı mantıkla yapılmış Atriuma sahip, kim kimden almış bu fikri acaba?

1 yorum:

  1. ben singapur'da gitmiştim orada sürekli yaz tabi kimse çorap giymiyor ama güzel ve değişik bir kulüp showları da eğlenceli..

    YanıtlaSil