25 Şubat 2016 Perşembe

New York Alışverişi

Alışveriş sevenlerin gidecekleri şehirde ilk baktıkları konulardan biri, nereden ne alınır :) Bende dahil oluyorum bu gruba, ayrıca alışverişe ayıracak zamanım varsa, araştırmalarımı en ince detayına kadar yapıyorum. Amerika da çılgınca outlet alışkanlığı var, yeni sezon mağazalarında bulunan ürünleride buradan temin edebiliyorsunuz, geçmiş sezonlarıda. Outletlerin şöyle bir güzelliği daha var, indirim kuponları !!!  Belirli bir limitin üzerindeki alışverişleriniz de %10-25-40 gibi ekstra indirimler uygulanıyor.

Biz bu sene 4 Temmuz da alışveriş yaptık, tüm indirimlerin üzerinde %60 indirim veren mağazalar vardı, tabi bende bunu genelde çocuklarıma alarak değerlendirdim, biraz daha kendimi düşünebilirmişim :)



Yani 4 Temmuz 'da orada olacaklara haber veriyorum, muhteşem indirimleri kaçırmayın o gün. Tek böyle düşünen de biz değilmişiz, gittiğimizde anlamış olduk. Bütün mağazaların önünde kuyruk vardı, sırası gelen mağazaya alınıyordu. Ben ise o sırada hamile olduğum için nerede sakin mağaza var orayı tercih ettim.

Çocuk oyun alanı da böyle yerlerde çok gerekli. Bizzat denedim, yaşadım, onayladım.

Woodbury Common Premium Outlet

Evimize 1 saat uzaklıkta olmasına rağmen, 3 kez gitmeyi tercih ettiğim bir alışveriş kasabasıydı diyebilirim. Dünyaca ünlü markaların biraraya geldiği, hem renkli hem şirin bir kasaba burası. Ugg, Prada, Armani, Burberry, Tommy Hilfiger, GAP, Nike... gibi pahalıdan ucuza çok fazla mağaza var burada, otoparkın girişindeki Toysrus ise sanki bilinçli oraya konuçlandırılmış gibi :) Oyuncaklarda ayrıca Türkiye'den ucuz ve çok çeşitli.

New York'a gidip 1 gününüzü alışverişe ayırıyorsanız burayı kesinlikle atlamayın derim. NyC'den otobüsle ulaşım var. İlk gittiğinizde yemek bölgesinin içindeki Information 'dan mutlaka indirim kupon kitapçığını alın, sonrada kendinizi alışveriş rüzgarının içine bırakın ...


Fast-food yemeklerde dilim satılan pizzalar çok ilgimi çekmez, fakat burada yediğim enfesti, giderseniz girişteki İtalyan pizzayı da tavsiye ederim.

Woodbury Common  ziyaret etmek için.





1 yorum: