19 Ekim 2015 Pazartesi

Amerika'da Doğum Alışverişi

Bu konuda o kadar özgürsünüz ki, sizi tutana aşkolsun :) Benim bebek için ihtiyaç listem çok kabarık değildi malum 2. çocuğum oldu, ama ufaka tefek ihtiyaçlarımı buradan giderdim. Yine de hastane çıkışını Türkiye'den götürmüştüm, herşey olabilir bulamam filan diye tedbirliydim yani.

Kıyafet olarak Carter's ve Oskosh Bigosh, çok başarılı markalar. Heryer de var zaten, özellikle newborn serileri kumaş olarak çok hoşuma gitti benim. Bir de kendi mağazalarından kayıt olup alışveriş yaparsanız her 50 dolara 10 dolar hediye çeki veriyorlar, ertesi gün kullanabiliyorsunuz. Carter's kıyafet dışında aksesuarda da başarılı, toka,önlük,ayakkabı tercih edilebilir.





Bebek arabası , yatağı gibi büyük malzemeleri BabiesR'us ve Buy Buy Baby 'den alabilirsiniz. Bu mağazalar bizim e-bebek gibi fakat içeriği çok geniş mağazalar insan kendini kaybedebiliyor. Mesela biz Batman'li araba koltuğu gördük, çok beğendik ve tabiki alamadık :)



Yine bu mağazada Gerber ve Koala Baby ile tanıştım, ben battaniyelerini aldım çok memnunum keşke başka ürünlerine de baksaydım. Yumuşacık tam bebekler için... Bavulda yeriniz olacaksa çarşafları, yastıkları da tercih edilebilir.

Biz oradayken Halloween için kostümler çıkmaya başlamıştı, bende kızım için diş partisi yaparsam diye bir kostümü attım alışveriş sepetinin içine, şimdi çilek kız diş çıkarmayı bekliyor.

Eczanemde hastalarıma önerdiğim Dr Browns markası orada marketlerde satılıyor. İki çocuğumda da bu markaya güvendiğimden oradaki çeşitlerden alıp kullanmaya başladım. Devamını tabiki Türkiyede temin ediyorum.

Emziren annelere ayrıca süt arttırıcı çay, malt içeceği öneriyorum, kendimde içiyorum çünkü. Orada bu içecekleri sorduğumda sadece çay olduğu ayrıca kurabiyeleri de olduğunu söylediler. İlk kez süt arttırıcı kurabiye duydum aldım, tabi tercihim içecekten yana. Birde erik suyu alınabilir süt arttırması için, Plum olarak gözünüze çarpan bir meyve suyu olursa atlamayın onu da alın bence.

Disney Store 'da ise pijamalar çok güzel, hem çocukların bildiği karakterler hem de kumaşları yumuşacık. Oradan yine karakterlerin üzerinde gezindiği tabak, çatal-kaşık seti aldım birkaç tane. Yemek yemeyen bir çocuğunuz olduğunda, yemeği en şirin nasıl gösterebilirim diye düşünen annelerden oldum bende. Disneyin oyuncakları da çok kaliteli çıktı, bizim Beyazın atıp atıp durduğu oyuncaklar gayet sağlam, heryere de bizimle geliyorlar o kadar seviyor Beyaz onları.



Oyuncak için ToysR'us çok çeşitli, bizim modellerimizden çok farklı oyuncaklar var. Beyazdan önce oyuncakların içinde ben kendimi kaybettim. Kızıma sadece küçük bir oyuncak aldım, ama Beyaza o kadar çok almışız ki bavulda epey yer işgal ettiler. Tabi orada olduğumuz süre boyunca onu eğlendirmek için oyuncaklar iyi seçim oldu. Çok uzun zaman Lego Duplo ve Şimşek Mcqueen ile oynadı.



Alışveriş herdaim zevkli, mutlu günler dilerim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder