18 Ağustos 2015 Salı

Doğum İçin Amerika'ya Giriş

İşte bu konuda stresliydim, dedim ya şirketlerin baskıcı tutumu bizim güvencemiz olmazsa çıkışta başınıza türlü  işler gelebilir falan filanda. Dolayisiyla ne desem acaba, beni hamileyim diye sorguya çekerler mi gibi stres içindeydim. Ama hic Birsey sormadılar zaten sadece karın bölgesinden kilo aldığım için şanslıydım.
                                   




Uçak yolculuğu için önerilerim ise, ben yolculuğa çıkmadan 1 gün önce antikoagülan iğne yaptırdım. Bunu 9 ay boyunca yaptıran anneler var, sizi tebrik ediyorum çünkü biraz yakma özelliği var. Varis çorabı alabilirsiniz ayağınız şişmesin diye, benim 2 gün Şiş kaldı, neyseki ev tuttuğum muhitte Nail& Spa çok Yaygın , bir refleksoloji masajı odemimi gözle görülür seviyede indirdi. Ben 2 yaşındaki oğlumla bindim uçağa fakat uçak koltuğuna kaç saat oturdum bilmiyorum. Ona değişik oyuncaklar almıştım uçakta açarız diye, oyuncaklardan hevesi geçince gezinmeye başlıyordu Beyaz. Normalde uçak biletimi economy sınıfından almıştım , sonra business' e karar verip Upgrade yaptim, koltukların yatak olması cok guzel, yemekler cok güzel, gel gör ki 1,5 saat ancak uyuyabildim.
                                      
                                         Beyaz'ın hiç durmayıp beni yorduğu doğrudur...

New york ' a indikten sonra biz limuzin servisi çağırmıştık , 5 kisi gidince ancak bavullarimizin sığacağı bir araba geldi, yaklaşık 1,5 saatte o sürdü. Bu arada Beyaz için Cocuk koltuğu da istedim, cok Önem veriyorlar benden söylemesi.

Yolculukları atlattıktan sonra da kendimizi burada ki yaşantımıza adapte etmeye çalıştık. Bir sehir turu yaptık. Birseyler yedik ve jetlag :)
                                      
                                                      Jetlag olmuş ekip :)

Annem , Beyaz ve Ebru -Burcin kardeşler yolculukta bize eşik etti. 


Hep burada vakit geçirmedik doğumdan once cok gezdik hepsini anlatacağım.

Didem

2 yorum: