10 Temmuz 2015 Cuma

Yine Yeniden Baby Shower

                       
2 aydır yazı yazamıyorum, çünkü çok yoğunum. Ama yavaş yavaş yapılan aktivite yazıları geliyor :)

Baby Shower Partisi bu yoğunluk içinde biraz zor oldu aslında ama yine çok eğlenceliydi. Her anne adayının böyle güzel aktivitileri hak ettiğini düşünüyorum. Çünkü ufak da olsa iş yoğunluğundan uzaklaşıp, arkadaşlarla zaman geçirmek iyi oluyor.

                       

        

İşte böyle bir yaz akşamı, Bizim Bahçe Cafe'de düzenledim etkinliğimi. Adana gündüzleri artık çok sıcak olduğundan ve haftasonları genelde şehir boşaldığı için hafta içi akşam çok daha uygun oldu. Süsleme ile ilgili detayları HaticeninKırkAmbarAtölyesi'ne verdikten sonra kafam rahat ederek eğlenceme katıldım.
                                                                
          

                                   Arkadaşlarım beni çok mutlu ettiler.

Aslında böyle partilerde oynanacak çok güzel oyunlar var fakat ben yapmadım. Zaten muhabbet etmek bu aralar bana en iyi gelen şeylerden. Birde parti sonu gelen hediyelerimiz vardı, onları da bir güzel yıkayıp ütüledik hemen, yeni bebeğimiz için herşeyi tamamlıyoruz artık.
                       

           Detaylarımız sizlere de fikir oluşturabilir. Davetlilere çilek reçeli dağıttık, balonları tülle             kaplayıp çiçekle bağladık, masayı pembe-beyaz renklere teslim ettik diyebilirim. 
                     

           
                      

     Yaz partisi için çok ideal bir sunum, hem de çok şık. Biz birde üstüne tülden cibinlik yaptık :)

                     
      
    Birde oğlum vardı, gecenin kahramanı, flaşlardan gözlerini kırpan, yılın abisi olacak inşallah.

                     

                           İlk Baby Shower'ım, Ebrucuğum her zaman yanımda...


3 yorum:

  1. tatlim harika bir baby shower partisi olmus sen de cok guzel gozukuyorsun.
    hayirli haberlerini bekliyoruz insallah.. cok opuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gülçincim , inşallah güzel haberleri de veririm. Darısı sana :)

      Sil
  2. canım ne şeker olmuuuuuş. maşallah

    YanıtlaSil