13 Mayıs 2015 Çarşamba

The Phantom of The Opera

Zorlu PSM'nin bir etkinliği daha tarafımızdan başarıyla gerçekleştirildi. Birkaç ay önceden haberimiz olan bu Broadway gösterisini izlemek için 1 Mayıs'ı da fırsat bilerek İstanbul'da güzel zaman geçirdik.

Gösterideki sahne tek kelimeyle harikaydı, dekor için hiçbir ayrıntı gözden kaçırılmamış, kimi zaman denizde yüzen bir kayık kimi zaman ise 1 ton ağırlığında bir avizenin ortasında kalan sahne çok şatafatlıydı. Bunun yanında oyuncuların giydiği süper kıyafetler sönük kalıyordu :)

Sahne olarak bu kadar etkilendiğim gösteri malesef oyunun akıcı olmaması ile çok ilgilimi çekmedi. Oyun biraz kendi tekrar etti gibi geldi bana, birkaç sahne atlansa kanımca daha iyi olacaktı. Yine de bu gösteriyi izlemekten zevk aldım.

Son olarak ise, yerimiz biraz kötüydü, son anda bilet aldığımızdan en üst balkondan izledik, ama hiç tavsiye etmiyorum. Böyle gösterilerde ilk sıradan almayı tercih ederken belki oyundan zevk almamamı sağlayan etkenlerden biri de bu oldu diyebilirim. Zaten en yüksek biletin fiyatını düşününce New York ile neredeyse aynı olduğunu söyleyebilirim. Taaa oralardan gelmiş burada en iyi yerden izlemek sahnenin güzelliğini eminim arttıracaktır.

Not: Çıkışta önümüzdeki taksi kuyruğu gözümü çok korkuttu, ama o kadar güzel organize olmuş durakları varki tebrik ettim, 5-10 dk içinde tüm misafirleri taksilerine bindirmeyi başardılar. Otelimize dönerken şu anons yapılıyordu: Şöfor arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum, bu akşam çok iyi çalıştınız...  Motivasyonun insanlar üzerinde ki önemi bir kez daha kendini kanıtlamış oldu bana...


İyi seyirler...

2 yorum:

  1. Blog keşiften geliyorum... bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil