26 Mart 2015 Perşembe

2 Yaş Doğumgünü Partisi

Oldum olası doğumgünlerini çok sever ve önemserim, bu bana ailemden geçti sanırım. Annemin aynı yıl içinde 3-4 kez doğumgünü yaptığı olmuştur bana, biri arkadaşlara biri akrabalara .. filan gibi. Bende şimdi eşime ve oğluma güzel anılar bırakmaya çalışıyorum.

Bu seneki fotoğraf çekim köşemiz burasıydı.



Bu 2 yıl nasılda hızlı geçti hiç anlamadım, gülümsemeler bırakan zamanlar çoğunlukta olarak, hastalıklar ve kötü anlar da olmadı değil. Hayat işte hem tuzlu hem tatlı. Oğluşum olduğundan beri hayata daha farklı bir pencereden bakmaya başladım, hayatıma arabalar, Spiderman, uçan balonlar girdi. Farklı bir sürü şey daha girdi mesela uçak geçerken çıkardığı ses, daha önce hiç dikkatimi çekmese de artık Beyaz ne geçiyor? sorularımın karşılığı oldu uçak. Ve havadan süzülürken ona el sallamak da adetimiz oldu.

Beyaz'ı ilk gören benim Kadın-Doğum Uzmanım, Beyaz'ın kirveleri, anneannesi ve biz.

Bu güzel anıları pazar gününe denk geldiği için kahvaltı yaparak arkadaşlarımızla ve Beyaz'ın arkadaşlarıyla kutladık. Çok da güzel oldu, hem güzel bir sabah geçirdik hem de pasta keserek mutluluğumuzu paylaştık.

Bu arada çocuklar için şişme park alanı kurdurdum, iyi ki de yapmışım diyorum. Çocuklar karınlarını doyurduktan sonra parktan çıkmadılar, hem onlar eğlendi hem de biz oturup sohbet etmiş olduk. Aslında ilk tercihim trombolin di ama, içeriye kurduracağımızdan dolayı tavan yüksekliği yetmedi, bizde Engelli Parkur kurdurduk. Çocuklar hopladılar, zıpladılar, enerjilerini bitirdiler.

Yanlarında animatör abileride vardı, o da gayet güzel, halat çekme, çuval oyunu, balon şişirme, yüz boyama... gibi aktiviteler yaptı. Çocuk yaş aralığımız fazla olduğundan küçükler ve büyükler kendi yaş gruplarıyla aktivitelere katıldılar. Geçen seneki animatörümüz palyaçoydu, daha önceki yazımda bahsetmiştim, bu sene ve Beyaz isteyene kadar Palyaçolara hayır diyoruz :)


Konseptimiz Spiderman'dı, zaten Spider ile yatıp kalkan bir oğlum var, artık çevremizdeki arkadaşlarımız herhangi bir mağazada Spiderman ürünü görse ya alıyor ya da bana haber veriyor gidip alıyorum o kadar müptela olduk..  Hal böyle olunca pastamızda Örümcek Adam oldu. Airwalker balonuda ilk kez gördüm, kocaman bir Spiderman balon, hemde normal hava ile şişiyor. Patlasada herhangi birşey olmuyor yani, herkese tavsiye ederim, birçok karakterin airwalker balonu var.

Büyük çocuklarda çok sevdi balonumuzu.

Bu sene bir değişiklik yaparak, bana ne hediye alalım diye soranlara bir liste hazırlayıp verdim. Hem hediye alacak olanlar  hediye arama derdine düşmesin, hem de bize yararlı  hediyeler olsun diye fiyat aralığını geniş tutarak bir liste yaptım. Listedeki ürünler için, internet linki, fiyat bilgisi ve açıklama girebiliyorsunuz. Arkadaşlarımız internet linkinden gayet rahat sipariş ettiler, evlerinede 2-3 gün içinde gelmiş, hediyeleride biz beğendik e daha ne olsun ! www.bunusectim.com sitesinden yararlanabilirsiniz.


                                      
                    Görünüm bu şekilde detaylı incele dediğinizde siteye yönleniyorsunuz. 

En son ayrılık vaktinde, gelenlere küçük bir armağan vermek istedim. Aslında bu sene takvim hazırlatmayacaktım ama geçen seneden doğumgünümüze gelenlerden yoğun talep olunca yeni takvimimizi hızlıca hazırlattım. Beyaz'ın fotoğrafları tüm sayfaları süsledi, bazılarında bizde varız. Mart 2015- Mart 2016 aylarını kapsıyor, alışılmışın dışına çıkıyoruz 2 senedir yani.
                             



Hediyeler açılırken heyecanlanan Beyaz.

Güldük, eğlendik , gelen misafirlerimize, arayıp kutlayanlara çok teşekkür ederim. Hayat dostlarla güzel..


                                              İyi ki doğdun canım oğlum, seni çok seviyoruz...

1 yorum:

  1. oglun cok tatli olmus .fotograf cercevesi de cok orginal. Ne guzel sey su dogumgunleri .. Ben de eminim ki zevkle organize ederdim.

    YanıtlaSil