16 Şubat 2015 Pazartesi

Artık Makarnalarımızı Ben Hazırlayacağım

Geçen haftasonu yine ani bir kararla İstanbul'a yolumuz düştü, işlerimizi halledip kendimize kalan zamanda sosyal aktivite yapmayı ihmal etmedik.
                 

3 saatlik bir kurs olan makarna kursu hem merak ettiğim, hem de bizi yormadan zevkle yapabileceğimiz , hemde bize faydası olacak olan yemeklerimize renk katacak bir kurstu. Öyle olunca arkadaşım Özgecan ile birlikte katılmaya karar verdik.

Kursta kullandığım İmperia markalı makarna makinem de siparişim üzerine geldi, şimdi sofralar benden korksun diyelim. Bu marka ve manuel modelini kursta kullandığım için tercih ettim, ama çeşitleri çok hatta elektrikli modelleri de var. Ben bu iste hem yeni hemde henüz profesyonel olmadığım için kullanımı kolay 6 kademeli bu makine işimi çokça görür diye dusunuyorum. 

Gitmek isteyen olursa Mecidiyeköy'de Atölye Ful, sahibi Ful hanım tatlı hoşsohbet bir bayan, tavsiye ederim. Ayrıca gitmeden aklımdaki bir soru da acaba sadece bayanlara yönelik bir kurs mudur düşüncesiydi, kursa katılmadan önce sordum ki Burak sıkılmasın diye ama yarıyarıya bay-bayan karışıktı, zevkle yaptık tortellinimizi, fettuçinimizi. Kurstan sonrada bir güzel yedik.

Makarnalarımı çeşitlendirip, hem sebze eklemeyi, hemde ravioli, fırın makarna gibi çeşitler yapmayı planlıyorum. Biraz pratik kazandıktan sonra Beyaz'ı da makarna işlerime dahil ederim diye düşünüyorum, hamur yoğurmak hem motor kasları geliştirir, hem de yaptığını yemek ona da zevk verebilir.

3 yorum:

  1. Blog keşif ekinliğinden geliyorum :) Sayfanı izliyorum benim sayfama da bekliyorum.Sevgiler :) <3 http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. lezzetli bir aktivite olmuş :)

    YanıtlaSil