29 Aralık 2014 Pazartesi

Yeniyıl'a son 3 2 1

Bu sene de bitmek üzere, her yeni gelen yıldan beklentilerimiz 2015 için de geçerli.  İlk olarak sağlık dileklerimle başlamak istiyorum, sonrasında huzur, para, şans gibi dilekleri sıralayabilirim. Aslında benim dilek listem herzaman için çok uzundur, çok istemekten çekinmem, olduğunda da şükretmekten.

Kötü şeylere de üzülmemekten yanayım, biraz da kaderciyim sanırım:)

Bu sene uzun Schengen vizesininde bize verdiği yetkiye dayanarak gayet güzel gezdik, yeni yılda yeni geziler hem dünyayı keşfetmeye hem de kendimizi keşfetmeye yönelik olsun.




İşte 2014 gezilerimiz..


Senenin başında



Venedik maske festivaline gittik, San Marco meydanında insanların festival için biraraya gelmesi, adımı bırakın nefes alacak bile yer olmaması ve bizim de bu manzaraya şahitlik etmemiz paha biçilemezdi.  Bu sırada benim için dünyanın en güzel şehirlerinden Floransa'ya da uğramak çok güzel geldi.

Floransa-Venedik yazım için tık tık

Nisan ayında fuar için İstanbul ziyaretimiz sonrası Amsterdam'a kaçmak çok iyi geldi, bu bisiklet şehri insana huzur veriyor. Küçük sarı laleler, her ne kadar Osmanlı'dan da geçmiş olsa artık Amsterdam'ın simgesi haline gelmiş.

Amsterdam yazım için tık tık


19 Mayıs için tercihimiz ailecek İstanbul oldu, Beyaz biraz hastaydı ama yine de canım oğlum bize ayak uydurdu.


İstanbul için tık tık.

Yaza giriş için Belek'te bulunan Royal Adam&Eve tercih ettik. Bir haftasonumuz dinlenme, müzik eşliğinde ve tabiki romantik geçti...


Room in Heaven için tık tık.


Derken Temmuz geldi çattı, biz bu sefer ailecek deniz tatilimizi yapalım istedik ve Kemer'de yeni açılan Maxx Royal'e gittik, hatta o kadar erken gitmişiz ki otelin ilk misafiri biz olduk.

Yaz tatilimiz için tık tık.


Şeker bayramını  Amerika gibi uzak bir kıtaya giderek geçirelim istedik, o kadar güzel geçti ki tatilimiz, tadı damağımızda kaldı. Malesef Beyaz bizimle değildi, ilk önce ona da bilet almıştım fakat bu yolculuğun ikimiz içinde zor olacağına karar verdikten sonra o burada anneannesiyle kaldı.
Klasik Avrupa'dan çok farklı olan bu tatilimizde Miami-Orlando ve New York'u gezdik, gezdik,gezdik ama tabiki bitiremedik.

Amerika yazılarım için tık tık.


Kurban bayramında yolu biraz meşakketlide olsa Rodos adasına gittik, tam bir ortaçağ şehriydi, hoşuma gitti, iyiki gitmişiz dedim.

Rodos için tık tık.


Gaziantep'e uzun yıllar önce gitmiştim, tabi o sıralar bu kadar popüler değildi, bir pazar günü yine gidelim dedik , kısa bir gezide olsa da zevkliydi.


Gaziantep için tık tık.


Adana'ya gelen arkadaşım için birkaç öneride bulunayım demiştim,bu arada da bunu yazıya döküp yayınlamıştım, bu kadar tıklanma sayısı olacağını bilsem daha önce yapardım :)

Adana için tık tık.


Bu seneyi Viyana'da kapatıp Budapeşte'de açmayı planlıyoruz. Umarım güzel bir tatil olur, buradan da fotoğraflarla anlatırım.


Ülkemiz için üzücü olayların yaşandığı bir sene oldu, umarım yeni yıl ülkemize hayırlı olarak gelir. Her olayın iyi yanını görebileceğiniz bir yıl diliyorum.


                                                                    Mutlu Yıllar
           

                                                                       Didem..


3 yorum:

  1. Güzel bir yıl olmuş, daha güzel yıllar olsun!

    YanıtlaSil
  2. 2015 inde güzellikler ve sağlık getirmesi dileğiyle..Bana da beklerim. http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil