11 Aralık 2014 Perşembe

İşte Beyazıt'ın Doğumgününden Kareler

Beyaz doğduktan sonra 1 yıl nasıl geçti hiç anlayamadım, hem telaşlı hem yeni şeyler öğrenerek hayatın farklı bir boyutuna girmiş olduk. Burak'la uzun zamandır birlikte olmanın verdiği özgürlük, gezip tozma, istediğimiz zaman yemek yeme gibi alışkanlıklarımızı bir kenara bırakıp, oğlumuz için onun önceliklerine göre bir yaşam tarzını seçtik. Bunu daha önce çocuğu olan insanlardan bir çok kez duyduğum için aşina olduğum bir fikirdi, ama kabul etmediğim bir durumda vardı, "Herşeyi çocuğa göre planlayacaksınız." Bizim ona uyduğumuz kadar, onun da bize uyması herşeyi çok daha kolay hale getirir diye düşünüyordum. Çok şükür ki öyle de oluyor, bir şekilde bizimle birlikte her yere gelip giden, zevk aldığımız şeyleri seven bir oğlumuz oldu.

İşte elimize çok geç geçen doğumgünü fotoğraflarımız...
















                             
                                             Burada benim söylediğim şarkı ile eğleniyorduk.





Beyaz'ın kuzeni.




Beyaz'ın en sevdiklerinden anneannesi.



Benim kadın-doğum uzmanım Amina Hanım, Beyaz'ı ilk gören insan.






Anneanneyle dans.



Dayısıyla Beyaz.






Ebruşumuz  :)






Komşumuz Can ve annesi Şirin.







Eczacı arkadaşlarımız.






 Beyaz'ın çok sevdiği doktor arkadaşımız Ejder.







Tümsa ailesi, çok severiz.






Komşularımız, Defne ve Beril'in ailesi.







Hediyeleri açmaya başlarken , Özerdem ailesiyle.






Gürakan ailesi...




Melekler..







Eczacı ekibimiz.





Atçıoğlugiller :)





                                   Mustafa- Merve çifti, Beyaz uyku moduna geçmiş durumda...

Daha da fotoğraflarda bulunmayan çok kişi vardı, çok güzel bir gündü bizim için darısı diğer doğumgünlerine.


Finali toplu resimle yapayım....






Beyazıt'ın doğumgünü için yazdığım yazı için buraya tık tık.


Sevgiler






9 yorum:

  1. Beyazin yeni dogum gununu bekliyoruz artik :) merakla ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı Gulcincim, zalim zaman geçiyor :)

      Sil
  2. Merhaba sizi bloglar dayanışma etkinliğinden buldum . Takibe aldım benim siteme beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba keyifli blogunuzu yeni keşfettim takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız sevinirim.
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Nice mutlu seneleri kutlayın ..

    YanıtlaSil
  5. İyi ki dogmus Beyazit. :) benim oglum da Haziran'da iki yasini dolduracak heyecanla bekliyoruz. Blogunuza kesifte rastladim. Bana da bekliyorum sizi. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil