26 Kasım 2014 Çarşamba

Open Windows

Kış geldi, yağmur ve kar bastırınca bizde gezmekten çok evde vakit geçirmeyi tercih eder olduk. Evde en dinlendiğimiz zaman, bebek uyuduktan sonra çayımızı yudumlarken  izlemeğimiz film vakti.

İşte size harika bir film öneriyorum, 2014 yılı İspanya- USA- Fransa ortak yapımı bu film ilk başta pek çekici gelmemişti bana. Ama izlerken tek bir sahneyi kaçırmayayım diye gözümü kırpmadan izledim desem yalan olmaz.


Bizim bildiğimiz Frodo ( Elijah Wood) burada bilgisayar korsanlarının maşası olmuş durumda. En beğendiği film artistiyle akşam yemeği için hazırlanan Nick (Elijah Wood), öğreniyorki randevu iptal olmuş. Sonrasında gece boyunca hem artisti izliyor, hem de onu kurtarmak için kendini tehlikeye atıyor. Hem heyecanlı hem de teknolojik olarak neler yapılabileceğini bu filmde fantastik bir biçimde izledik.

Filmin sonu tahmin ettiğimizden bambaşka bitti, onun için izlerken yaptığımız tahminlerin hepsi boşa gitti. Tavsiye ederim.

İyi seyirler..

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim sizi takibime aldım :) Bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/
    Sevgiler,
    Ebru

    YanıtlaSil