21 Kasım 2014 Cuma

Yıldızlararası


Bilim kurgu filmlerinden hoşlanıyorsanız kaçırılmayacak bir film öneriyorum, yılın en iyi filmi olmaya aday diyebilirim. Görsel efektler, görüntü ile müziğin harika uyumu, yer yer gerilerek izlediğim bu kurgu gerçekten harikaydı. Matthew McGonaughey, Anne Hathaway oyunculuklarıyla , Christopher Nolan ise yönetmenliğiyle imzasını silinmemek üzere atmış bence.


İnsanoğlu için kendini feda etmiş bir ekibin macerası mı demek lazım, artk onların hayatı mı demek lazım karar veremedim. Dünyadaki kuraklığın artması, iklim değişiklikleri ve insanlığın yok olmasını önlemek amacıyla bulunan solucan deliğinden geçmek gerekiyor, gidenlerin geri dönmeyeceğini aslında dünyadaki ekip biliyor, fakat bunu gidenlere söylemiyorlar. 

1 saatin 7 yıla bedel olduğu bir boyutta geçen zamanda dakikaların önemini es geçemeyiz, yapılan bir hatanın senelere mal olduğunu da film içinde açıkça görüyoruz. 

Bazen hayaletlerimizin bizi korumak için orada olduğunu, onlara kulak verip hayatımıza yön vermemizin bize ve tüm dünyaya faydasının olacağını açıklamış bu film. Burayı çok açıklamayıp gidenlerin izlemesini tavsiye ediyorum, en beğendiğim sahne hayaletin ortaya çıkışıydı...

Uzay, Dünya boyutunun farklı bir biçimi Interstellar 169 dk sürüyor, biz pazar günü izledik, zamanı iyi ayarlayıp gitmek ayrıntıları daha iyi görmenizi sağlayacaktır diye düşünüyorum.

İyi seyirler...

2 yorum:

  1. Gerçekten beni çok etkileyen bir film oldu. Bir filmde olabilecek her duyguyu yaşadık. Hüzün, sevgi, komedi, heyecan.
    Kesinlikle en sevdiklerim listemde ilk 10 sırada :)
    Tavsiye için teşekkürler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok zevk alarak izledim, top 10 sıralamasına girdi bile:) Üstteki diğer filmide şiddetle öneriyorum mutlaka izleyin...


      Sevgiler..

      Sil