1 Kasım 2014 Cumartesi

Unutursam Fisilda

 Çağan Irmak yine konuşturmus sanatını, hayranlıkla izledim filmi hemde hiçbir anını atlamadan, hiç bir dakikasında sıkılmadan .
                                    



Basından sonuna kadar duygusal olarak tavan yaptıran filmde hem güldüm, hem duygulandım. 29 Ekim'in tatil olması, bize sinemaya gitmek için güzel bir zaman olmuş oldu. Bu fırsatı kaçırmayalım dedik ve kendimizi sinemaya attık, iyiki de gitmişiz. 

Sanatçıların hayatının bu filmde anlatıldığını düşünüyorum , tabi hepsinin degil ama televizyonda arada çıkan haberleri anımsadım bu filmi izlerken. Gecmis yıllarda cok popüler olan bir sanatci elinde parasını da tutamadiysa hazin bir sonla ölüme gidiyor.

Böyle yazıncada iç karartıcı gibi durdu film ama öyle değil. 

Karakterler de rollerine super oturmuşlar . Memati filmde ağabeylik yapiyor, Humeyra Sanatci, Farah Zeynep Abdullan, Mehmet  Gunsur hepsi dediğim gibi kostumleriyle, konuşmalarıyla ve enerjileriyle tam o zamanları yansıtmışlar . 

Tabi birde insan hastalıkları ve yaşlanmayı görünce kendinden de korkuyor , hayatın gercek yüzü bu aslında diyorsun. Gerçirdiğim zamanı nasıl daha kaliteli, sağlıklı, mutlu yapabilrim diyorsun, hiçbir anı kaçırmak istemiyorsun. Zaten Çağan Irmak hep böyle filmler yapıyor, izlerken düşündüren, "Babam ve Oğlum" gibi...

Mutlaka gidilmesi gereken , yine bir Çağan Irmak klasiği olmus , cok beğendim.

Filmdeki bir başka mesajda: "Kardeş candır." Yani çocukları kardeşsiz bırakmamak lazım:)
         

                                                             İyi seyirler 

2 yorum:

  1. İşin doğrusu, bu da gitsem mi gitmesem mi bi türlü karar veremediğim filmlerdendi. Kadro iyi aslında ama niyeyse sanki boşa zaman geçirecekmişim gibi geliyodu. Ama madem öyle, gitmek lazım o halde. Teşekküler emeğin için, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim eğlenceli vakit geçirdiğim bir film oldu, Çağan Irmak sevenlerdenseniz kaçırmayın derim. Tabi beklentiyi yüksek tutmadan gitmek daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.

      Sevgiler...

      Sil