21 Ekim 2014 Salı

Beauty and the Beast

Bu yazımı hemen yazmak istedim çünkü son gösterim tarihi 26 Ekim olan "Güzel ve Çirkin"i kaçırmayın derim.


Tony ve Olivier Ödülleri sahibi müzikal 20.yıl özel turne kapsamında ilk kez Türkiye'de sergileniyor.

Amerika gezimizde izlediğim Sleep No More 'dan sonra keşke Broadway'de bir gösteri izleseydim diye düşünüp zamansızlıktan ötürü izleyememiştim. Zorlu Psm'ye gelince kaçırmak istemedik açıkçası ve iyiki de gitmişiz diyorum.

6 yaşından büyük çocuklarınız ve sizin için kaçırılmayacak bir gösteri bu.

Biz cumartesi öğleden sonraki gösterime gittiğimiz için içeride çocuk populasyonu fazlaydı. Şanslı çocuklar!!!  Arada konuşsalarda rahatsız edici bir durum değildi bizim için :)


Dünya klasiği haline gelen hikayeyi genel olarak biliyorsunuzdur ama birkaç cümleyle bende anlatayım.

Kasabada yaşayan güzel Belle ve büyü tuzağına düşmüş Prens Beast'in hem duygulu hem komik hem de romantik hikayesi.

Disney'in büyülü aşk hikayesinde çok güzel mesajlar var, insanları yargılarken kıyafetlerine göre değil, iç dünyalarına göre davranmalıyız. Fazla egonun bazen bizi ve çevremizdekileri yanılttığını görmemiz için hayatımızda yaşamamız gereken olaylar olmalıdır....


ZorluPsm'ye bayıldım, bence kısa zamanda adından çok bahsettirecek bir gösteri merkezi olacak. Biz biletimizi ilk balkonun en ön sırasından aldık, fakat gittiğimde gördüm ki gösteri katında olup arkalardan bile izlemesi keyifli bir salon. Bilet yerini çok önemsemeyin ve gösterinin tadını çıkartıp kendinizi şımartın derim.

Nisan ayında The Phantom of the Opera ile yine Broadway İstanbul'da, şimdiden duyurulur.
                   

                                                                                İyi seyirler...

2 yorum:

  1. Istanbulda yasasaydik Hic kacirmazdim canim. Degisiklik olmus bu haftasonu tatili size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel,bol eğlenceli ,değişik bir haftasonu oldu:)

      Sil