5 Eylül 2014 Cuma

Bir kere daha 2 Eylül geçer...

Bu sene biz evleneli 8 yıl bitmiş...

Neler sığdı bu zamanlara neler. Tabi en önemlisi Beyazıt'ımız katıldı aramıza. Onun gelişiyle tüm hayatımız bambaşka bir hal aldı. Hem zorlandığım zamanlar oldu hem de her anından zevk aldım bebeğimizin. Evlilikte aslında hem sorumluluk isteyen hem de insana mutluluk veren bir kurum. Tabi bu mutlaka sevdiğiniz kişiyle olmalı. Ben çok şanslıyım ki kocacığımı çok seviyorum.



                                   
Bu resmi çok seviyorum, küs olsanda seni düşünen birinin olması çok güzel.

                           
                                2014-Adana. Başbaşa oturup yemek yemek, konuşmak ne iyi geldi bize:)

2013-Gökçeada'dayız, masamızda biberon yanımızda Beyaz:)


2012- Adana.  Burada hamileyim, bu kadar kilolu değilim aslında fotoğrafın hainliği:)

2011- Antalya. Bir bayram tatiliydi.

2010- Adana. Karşılıklı fotoğrafımızı bulamadım. "Güzel bi yer" di.

Arada bulamadığım eksik yıllar var, bunun için evi iyice karıştırıp bulmaya çalışacağım. Anılar kolay birikmiyor.

Ve evden çıkmadan önce ailecek.



İlk danslarımızdan biri.






Nişanımız.



Mezun olurken. Gençlik yıllarım yani:)


Yıllar yıllarda geçse, güzel anlar unutulmuyor. Bu güzel anıların çoğalarak devam etmesini diliyorum. Happy Anniversary...






4 yorum:

  1. Cnm bayildim Ben bu posta.. Bu nostaljik fotolar guzel olmus.. Cok tatlisiniz nice mutlu senelere ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkürler insallah hep mutlu oluruz, tüm güzel çiftler için dileğim bu...❤️

      Sil
  2. Ay cok güzel olmus zaman yolculugu, hep böyle mutlu olun insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkürler sizlerde insallah cok mutlu olursunuz.

      Sil