14 Ağustos 2014 Perşembe

Uyarııı: Kredi kartı kopyalaması çok kolay

Tatilimiz sırasında eşimin kartı çekim yapmamaya başladı, bizde bankayı arayıp soralım dedik. Aynı şekilde arkadaşlarımızında kartında sıkıntı çıktı onlar da ilk önce internet bankacılığını kullanarak kartlarını kontrol ettiler. Sonrasında kartlarından yapılmış 35000 tl'lik çekimi görünce hemen bankayı aradılar.

Bizim sorunumuz ise kartın işlem yaparken şifre istememesiydi, aslında şanslı addediyorum kendimizi, çünkü bizden de 1890 tl çekim yapmışlar. Daha sonra şifresiz işleme izin verilmediği için çekim yapmaya devam edememişler.

Ekstrede gördüğüm son gerçek alışverişimiz Alvin Island denilen hediyelik eşya dükkanından olmuştu. Markette çok sıra olduğunu düşündüğümden su ve ufak tefek hatıralık eşyaları buradan almıştık. Ebrularda buradan alışveriş yaptılar. Aslında bu mağazaya da içim hiç ısınmamıştı, görüntüsü gözümün önünde hala. Yinede sorunlu olan yer burası mı kesin birşey de söyleyemiyorum.

Sonuçta kartı kopyalayıp, önce 5$,sonra 10 ve 100$ şeklinde TARGET denilen marketlerden çekim yapılmış olduğunu gördük. Tatile gitmeden önce Miami civarında böyle durumları yaşayan insanların olduğunu okumuştum. Hatta benzin istasyonunda kart yerine nakit ödeyelim diye ısrarcıda oldum, ama malesef Target'tan kaçamamışız.

Biz tabiki bankaya itiraz ettik, bakalım dönüş nasıl olacak. Yurtdışına çıkacaklara önerim, büyük firma harici kredi kartı kullanmamaları.

5 yorum:

  1. İnanamıyorum... Yurt dışında hep kullandık bu zamana kadar şüphe bile etmeden. Geri dönüş ne olacak ben de merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melikeciğim bizde sürekli kullandık, hiç sıkıntı yaşamamıştık. Ama Miami için bloglarda gezinirken böyle hikayeler okumuştum. Malesef bizede denk geldi...

      Sil
  2. canım paylaşım için teşekkürler. çok dikkatli olurum artık

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun. Dünya nasıl bir yer oldu ya :(

    YanıtlaSil