21 Ağustos 2014 Perşembe

Lucy

Son zamanlarda Amerika gezimizi yazmaktan diğer ilgi alanlarımı baya atladım. Bunlardan biri de filmlerimiz. Son zamanlarda bu kadar hızlı biten bir film hatırlamıyorum, daha koltuğa yeni oturmuşken aranın habercisi ışıkların yanması beni bir anda gerçek dünyaya döndürdü. Limitless filmini anımsattı bana bu film.

Filmde Lucy erkek arkadaşının kumpası sonucu uyuşturucu mafyasının eline düşüyor. Toplam 4 genç Koreden Avrupaya uyuşturucu getirecekler ama ameliyatla karınlarına yerleştirilen uyuşturucuları.

Buraya kadar normal bildiğimiz bir senaryo, fakat bu maddeyi Lucy'nin kullanması ile beyinsel deneyimleri yaşaması bir oluyor.  İnsan beyninin %7-10'unu kullandığımıza dair çalışmalar var, tabi %100'ünü kullanıyoruz diyen bir görüşte var. Bu soru işareti bence hala!!!

Filme göre 7-10 arası , Lucy yavaş yavaş %20, %40....%100' ünü kullanmaya başlıyor. %100'e çıktığında zaten filmdeki görsel şölen harika oluyor.

Ben 20-30 arasında kalmalı diye düşündüm, en iyi seviye oydu. Çünkü %100'e çıkınca insani duygulardan eser kalmıyor.

Kesinlikle izlenmeli, güzel bir kurgu olmuş bence.

8 yorum:

  1. Hamile oldugumu ogrendigim gunden beri bir yorgunluk coktu uzerime hayatimda hic olmadigi kadar evde oturmaya basladim. Insallah en kisa surede gecer bu durum. Su anin keyfini cikarmak icin bol bol film izliyorum. Bu oneri de super oldu. Simdiden tesekkurler.
    Gulcin sayesinde yemek bloguma gelmistin ben seni asil gezi bloguma beklerim.
    Sevgiler....
    www.yollardahayatvar.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk 3 ay olacak onlar sonra bir rahatlama donemi, son 3 ay aldığın kiloya bağlı olarak rahat veya zor geçirirsin. Ama cok hızlı geçeceği kesin sonra bir bebis ve hayatın değişecek. Şimdiden iyi seyirler

      Sil
    2. 3 ayda 3 kilo verdim, sanırım bunda midemin kötü olmasının ve deli gibi tatlı seven benim ağzıma tek parça çikolata bile koyamamanın da etkisi var. Annesini zayıf görmek istiyor sanırım bizim erik:)
      Lucy i izledim senden sonra :) ve bence de yüzde 20 iyiymiş, hatta ilk yarı da diyebiliriz :)
      Teşekkürler...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok merci, senin tasarımcının blogundan yardım aldım:)

      Sil