8 Ağustos 2014 Cuma

Canım kocacığım iyi ki doğdun

Tatilden sonra acilen bir doğumgünü planı yapıp Burak'ın doğumgünü kutlamasını yapmam lazımdı. Bende en hızlısından ve en güzelinden planlarımı yapmaya başladım. Öncelikle pasta siparişini verip yetiştirip yetiştiremeyeceklerini sordum, Süheyla pasta hazırlarız dedi (Kesinlikle tavsiye edebileceğim tadı vardı, ayrıca eşi de eczacı olduğu için desteklemek istedim.), oradan hem yaşpasta hem de kuru pastaları aldım.

Burak'a kendi ellerimle eğlence kovası hazırlamıştım, o gece o kadar ilgi çekti, gecenin sonunda sadece kovamız kalmıştı:)

Tam pasta anında çıkartmak üzere hazırladığım Burak maskeleride kocacığımı baya şaşırttı, "Heryer Burak, heryer kutlama" sözleri ile doğumgünü kutlamasını gerçekleştirdik.


Tabi bizi yalnız bırakmayan, yemeğimize katılan arkadaşlarımız da kutlamanın en değerli yanlarıydı. Hepsine hem geldikleri için hem de hediyeleri için buradan da çok teşekkür ederim.


Pastamızda bir sürü yazı vardı, ama bence en iyisi bugünlerde Beyaz benim ve Burak'ın sürekli dans edip söylediğimiz "Benim güçlü kocaman babam" şarkısının sözleriydi. Üçümüzde bu şarkıyı söylerken çok eğleniyoruz. Tv arkadaşımız Pepe'nin şarkısı bu:)


Kocacığım iyi ki doğdun iyi ki benimsin, birlikte nice yıllara inşallah...

2 yorum: