5 Ağustos 2014 Salı

Amerika rotamız

Ben bu yolculuga çıkmadan bloglardan cok faydalandım, aradığım bazı seyleri buldum bazılarını ise yaşayarak öğrendim :) Simdi benim gözümden neler gerekli hepsini yazmak istiyorum. Öncelikle gidilmesi görülmesi gereken yerleri sıralıyorum, sonraki yazılarımda detayları yazacağım. Amerika kesinlikle reklamların ülkesi , bize en ufak bir şeyi bile o kadar abartarak sunmuşlarki ben bu milleti ayakta alkışladım. Hollywood çok iyi iş çıkarmış yani. İnsanlar güneyde çok rahat, şişman ve bakımsızken; NYC'de zayıf, işi için koşturan bir topluluk var. Sanki bir filmi yaşıyorlar bizde sadece onları seyrediyoruz, seyrederken de onlara hep kazandırıyoruz imajı oldu kafamda. Heryerde Türk vardı, yani bazı yerlerde İngilizce konuşmaya bile gerek kalmadı. Sürekli tüketim yapmaya ve yaptırmaya hazır bir ülke Amerika, ama ben gittiğim outletlerden pek alışveriş yapamadım, giden herkes deli gibi alışveriş yaptığını söyledi. Nedense oralardan buralara getirecek değerde birşeyler bulamadım.



Miami
1- Lincoln Road
2-Everglades Milli Parkı
3- South Beach
4- Miami Beach
5-Ocean Drive
6-Sawgrass Outlet


Orlando
1-Magic Kingdom Park
2-Epcot
3.Disney's Hollywood Studios
4-Universal Studios ve Islands of Adventure
5-Premium Outlet


New York
1-Times Square
2-Union Square
3-Central Park
4-Soho
5-Brooklyn Köprüsü
6-Chinatown- Little Italy
7-Müzeler
8-Sleep No More...   ve eğlenceler.



6 yorum:

  1. Çok güzel geçmişe benziyor :) Bir bayan olarak alışveriş yapmadan gelmiş olmanı tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tebrik edilesi bir durum:) Bu işten en çok oğlum faydalandı ayrıca:)

      Sil
  2. Didemcim yazilarini merakla bekliyordum. Ben de yazmaya basladim ancak cok uzun suruyor.guzel bir gezi olmus anlasilan .. Paylasmaya devam ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel geçti, yazılacak çok şey, gösterilecek çok fotoğraf var .. Dedim ya sürekli bir film setindesin imajı:)
      Senin yazılarınıda okumaya başladım takip ediyorum merakla...

      Sil
  3. canım harika bir gezi olmuş. Yanında yine ebru :) ne güzel geziyorsunuz iki dost

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Nihalciğim, Ebruyla çok güzel geziyoruz ailelerimizle...

      Sil