8 Temmuz 2014 Salı

Kocan Kadar Konuş

Bu ve başka kitaplarımı birlikte okuyordum, 2'sini bu haftasonu bitirdim çok şükür. Hemen de fikirlerimi yazayım istedim. Yoksa yaz olmasına rağmen yoğunluğum azalmadı, tatil öncesi işlerimi yetiştirmeye çalışıyorum, tatil planları yapıyorum derken bilgisayar karşısına geçince yazmaya fırsatım kalmıyor.

Eğlenceli kolay okunur bir dille yazılmış bu kitap, zaten bir oturuşta bile bitebilecek gibi, ama ben kolay kolay oturamadığım için (canım oğlum sağolsun) bitiremedim tabiki. Bu hafta kardeşim, kuzenim ve Burak Beyaz'ı havuzda oyalarken bende kitap okuyup güneşlendim.

30'larına gelmiş evlenememiş bir kızın hikayesi, ailesi tarafından evliliğe zorlanan, kafasına şunu yap bunu yap denen bir kız. Başkasının düşünceleriyle hareket etmeye her zaman karşı çıkarım, çünkü ilk hamleyi yaptıktan sonra 2. harekette o kişi gibi düşünemezsiniz. Kendi düşüncelerimiz, fikirlerimiz her zaman ön planda olmalı, zaten kitapta bu şekilde bitiyor.

Bir tek akla nazar değmezmiş, çünkü kimse kimsenin aklını beğenmezmiş...

Tavsiye edebileceğim çok halk diliyle yazılmış bir yaz kitabı bence...
İyi okumalar..



2 yorum:

  1. Bu kitabi ben de italya gezisi icin almistim bir gunde bitti. Eglenceli bir dil fakat bitince ee bu muydu oldum yine de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok rahat okunuyor, zaten daha ağır olsa okuyamazdım:)

      Sil