25 Haziran 2014 Çarşamba

Beyaz'ın kitapları


Haftasonu Beyaz'a aldığım kitaplar, genelde uçaklarla dolu. Bizimki bu aralar ne zaman uçak geçse dışarı çıkalım bakalım istiyor. Bende ona uçakları anlatan , havaalanını gösteren değişik kitaplar aldım. Ayrıca ingilizce çocuk şarkılarının olduğu bir seri var onu da çok beğendik, birde tatille ilgili deniz kum güneş üçlüsünü anlatan kitap aldım ki tatile gidince yabancılık çekmesin oğlum. Fenerbahçe sponsorluğundaki kitap ise 3 boyutlu onu henüz Beyaz'ın eline vermiyorum çünkü anında yırtacağına eminim:) 

İyi ki almışım bu kitapları çünkü hepsiyle ilgileniyor oğlum haftasonu baya eğlendik bu kitaplar sayesinde.

Eğitim şart yaş kaç olursa olsun...





       
 3 boyutlu araçlar...

1 yorum:

  1. kitaplardan özellikle son resimdeki uçaklıya bayıldım ne güzeller öyle

    YanıtlaSil