2 Haziran 2014 Pazartesi

Bebekli evde film keyfi

Burak'ın icadıyla artık çok güzel film izleyebiliyoruz, ses sistemimiz Beyaz sayesinde tarihe karıştığından izlediğimiz filmlerin tadını çıkaramıyorduk. Zaten Beyaz uyuduğunda sesi de çok açamıyorduk, sessiz sessiz kendi köşemize çekiliyorduk yani:)

Geçen hafta Burak kablosuz kulaklık alarak televizyon zevkimize bir yenilik getirdi. İkimizinde kendine ait kualklığı var, istediğimiz seviyede sesi açıp kapatabiliyoruz. Ben biraz daha sessiz izliyorum, çünkü el kamerasıylada Beyaz'ı izliyorum, o ağlarsa hemen duymam lazım diye. Aynen sinemada gibi oldu, hem filme sesi süperdi, hem de dışarı sesini duyabildim, çünkü o sırada gök gürlemesinden korkan Beyazım uyandı. Aynı zamanda Sofinin pati seslerini bile duyabildim, sanırım kontrollü olmak böyle bir şey:) Philips'in kulaklığı çok kullanışlı geldi bana , bebekli evlere tavsiye edebilirim.



Dün Gothika filmini izledik, o kadar dalmışız ki salon kapısını iterek içeriği giren Sofi bizi ürküttü:) Neticede gerilim filmi izliyoruz...  Yıllar önce izlediğimiz bir filmdi Gothika, dün yine üzerinden geçelim dedik. Gerilimi yaşatan filmde en çok oyunculara dikkat ettik, Halle Berry, Penelope Cruz ve Robert Downey Jr, o zamanlar küçücük henüz Demiradam olmamışken...

6 yorum:

  1. gerçekten güzel bir çözüm olmuş, blogunuzu okumak da çok hoştu, ben de beklerim www.mekilaningezegeni.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Sayfanızı yeni keşfettim ve çok beğendim. Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim:
    http://whiteglaze.blogspot.com
    Tekrar görüşmek ümidiyle,
    Kocaman Sevgilerimi bıraktım, kaçtım.. :)
    Beyaz Sır

    YanıtlaSil
  3. cabım
    teşekkürler
    böyle yazıların yol gösterici oluyor.
    o arada adana bloggerler pakmaya toplantısını yazdım bakmak istersen
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.co.uk/2014/06/pakmaya-adana-blogger-bulusmas-ve-altn_5.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum canım, ne güzel geçmiş:) Sana link bıraktım:)

      Sil