17 Haziran 2014 Salı

Arı vız vız vız... Sokarsa???

Dün oğlum arı sokması deneyimi yaşadı malesef:( Balkon kapısının oradan ağlayarak yanıma geldi, bende böyle ağlamaları duymamazlıktan geldiğim için ilgisini başka konuya çevirmeye çalıştım. Ama ağlamaya devam etti elini tutarak. Bir baktım ki elinde bir diken var, onu çıkarırken yerde ölmüş bir arı gördüm. Minik oğlum arıyla tanışmış oldu. Neler mi yaptım?
Hemen annemi aradım daha sonra çocuk doktorumuzu aradım. Annemin hem anne hem doktor olma avantajından faydalanmak istedim yani.
Sonrasında;
-Arının soktuğu eli bol suyla yıkadık, sabunda kullanabilirsiniz.
-Amonyak ile temizlemek iyi gelecektir, bu bizim evde yoktu " eczacı evine yakışmayan bir durum"
-Ağrı kesici şurup, Allahtan Beyazcık çok seviyor bu şurubu
-Antihistaminik bir şurup
-Antihistaminik bir jel, bu da zor oldu çünkü elini heryere sürüyor.
-Kortizonlu iğne, ben yaptırmadım ama çok faydası var ileri seviye sokmalarda zaman kaybetmeden yapılması gerekir.
-Gece uyurken de elini yukarıda tutmaya çalıştım ama bir süre sonra normal yatış pozisyonuna geçti Beyazım.
Sabah ilaçlara devam ettim, 3 günde vereceğim. Biz hafif atlattık şişme olmadı ama dikkat etmek lazım alerji yapabilir o gördüğümüz minik arılar.

4 yorum: