8 Mayıs 2014 Perşembe

Ve Kadınlar Ve Adamlar

Dün akşam Artı Eğitim Gönüllüleri yararına düzenlenen Yeşim Salkım-Metin Uca şovuna gittik. Tiyatro sahnesindeydi bu şov.
Tarihin gizli kapaklı, tozlu sayfalarında kalmış aşk hikayeleriydi konu.. Gerçekten güzel anlamlı aşklar yaşanmış o tarihlerde.
Atatürk
Napolyon Bonaparte
Kanuni Sultan Süleyman
Nazım Hikmet
Mozart
... ve daha bir çok kişinin karşılıklı birbirlerine yazdıkları mektuplar. Bazıları bize şu anda komik gelsede sanırım o zaman çok anlam yüklüydü.
Metin Uca en son kapatırken şöyle bitirdi; Burdan çıkışta bir boşanma avukatına gitmeyeceğiniz kesindir herhalde, aşk konusunda daha olumlu olduğunuzu düşünüyorum. Güzel aşk hikayeleri dinleyince insan mutlu oluyor gerçekten.
Yeşim Salkım ise bu konulara uygun şarkılarıyla eşlik etti Metin Uca'ya.

Atatürk ve yunan Eleni ilişkisini yakın zamanda bir köşe yazarından okumuştum, Eleni'nin subay babası karşı çıkmış bu ilişkiye ve evlenememişler. Babası bilseydi Atatürk'ün Türk Cumhuriyeti'ni kuracağını yine de vermezmiydi kızını acaba....

Daha sonra eşi Latife hanım ise mavi gözleri için "Beni derin mavi gözlerinde esir ettin." demiş. Bunun üzerine de Mavi Gözlü Dev yazılmış.....

Ben de kocamın mavi gözlerinde takılı kaldım.....
Uzun zamandır izlediğim güzel bir şov oldu, hiç ara vermeden 2 saat güzel bir performans gösterdiler... İyiki gelmişiz dedim.
İyi seyirler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder