26 Mayıs 2014 Pazartesi

Batıkent Team Dragon Festivali 2014

Kurumlarası Dragon fesitvaline Batıkent olarak bizde bu sene katıldık. Kürek çekme yarışlarının yapıldığı festival çok eğlenceli geçti, ne yazıkki son 10 günde katılmaya karar verdiğimizden 3 antrenman yapabildik ve 23 takımdan 9. sırada yerimizi aldık. Ama inanıyorum ki daha fazla çalışabilseydik eminim derecemiz çok daha iyi olurdu, seneye artık diyerek bu sene kendimizi eğlenceye verdik.
3-4 Mayıs 2014 'te Adana Merkez parkında yapıldı yarışmalar. Teknelerde 16 kürekçi ve 1 davulcu bulunuyordu, davulcuda ben:)
Davulcularda diğer tekneleri görebildiğinden ekibe ritim veren kişiler oluyorlar, aynı zamanda kostüm yarışmasına katılıyorlar. Seneye eminim hepsinden ödül alarak döneceğiz, bu sene 1 haftada yapabildiklerimiz bu kadardı. En azından Sport Kategorisinde yarıştık.
Bu seneki anılarımız ise şöyle





2 yorum:

  1. canım haarikasın nasıl yetişiyorsun böyle her şeye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkle yetişyorum ama yorucu da oluyor tabi:)

      Sil