12 Mayıs 2014 Pazartesi

2. Anneler Günüm

Ne mutlu bana, bugünü de gördüm. Annem, anneannem ve oğlum 4 nesil olarak bu güzel günü kutladık. Tabi Burakcığımın da katkılarıyla.
Sabah bir kahvaltı, tabi ben Beyaz'ın peşinde koşmaktan ne yediysem:) Olsun ama onunla olmak bana zevk verdiğinden peşinden bende koşuyorum. Özsütte dağıtılan balonlardan garsonlar  bizimkine verdi, ama o yetinir mi, diğer çocuklarında balonlarını istedi hatta aldı:) Bazen içimden aferin oğlum tuttuğunu ne güzel koparıyorsun diyorum bazen de böyle olmamalı doyumsuzluk iyi değil diyorum. Kısacası çocuk yetiştirmek zor, en doğru biçimde ahlaki olarak düzgün bir çocuk yetiştirmek istiyorum.
Bir de oğlum geceleri kesintisiz uyusun istiyorum:) !!!
 Öğleden sonra Karataş'a balık yemeye gittik, bu arada da yazı geçireceğimiz evi gördük, Beyaz için harika olacak diye düşünüyorum, çimlerin üstünde yuvarlanmasını filan hayal ediyorum...
Yemekte uzun bir masaydık, kalabalık olmak beni mutlu ediyor, uzun zamandır görmediğim akrabalarımı görüyorum, sohbet muhabbet zaman nasıl geçiyor anlamıyorum.
                                    
             
                                                                     En arkadakiler biziz.
                       
                                              Tüm kuzenler biraradaydık, eksiklerimiz de vardı tabi..
                
                  Topumuzu şu anda fotoğrafta olmayan Haydut ısırarak patlattı, daha sonra oğlum Pirçik'i çok sevdi, burdada göründüğü gibi hem sarılıyor hem Pirçik yüzünü yaladığı için kaçıyor. Ne güzel şeydir hayvan sevgisi..

Böyle geçti günümüz, neşeli , açık havada, miss gibi, darısı diğer güzel günlerimize:)

2 yorum:

  1. Didemcim daha nice güzel seneler hep birlikte kutlayın inşallah bugünü:) Beyaz için güzel geçmiştir, güzel havada deniz kenarında kumlarda yuvarlanmış:) Bizim uyku sorunu halen devam ediyor, anneler gününde deliksiz uyudu, benim için en güzel hediye idi:) Şimdi bir de yenisi geliyor ve yine yeniden uykusuz geceler:( Yani bu dileğin gerçekleşmesine biraz daha var heralde:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nilüfercim sizde inşallah, seneye 2 çocuklu olarak kutlarsınız. Uykusuz gecelere odaklanma her çocuk aynı olmuyor diyorlar:) Belki yeni gelen uykuyu sever. Bizimkide anneler günü hediyesi verdi tüm gece uyuyarak:)

      Sil