13 Mayıs 2014 Salı

14 Mayıs Eczacılık Bayramı Balosu

Mayıs ayı etkinlikleri bitmiyor, ne güzel tam bana göre. Aktif yaşamın beni genç tuttuğuna inanıyorum. Balomuz bu sene yeni açılan Sheraton otelinde yapıldı, oteli hepimiz çok beğendik. Tabi yeni olması ışıl ışıl olması bizi cezbetti. Yemekleri de beğendim, benden geçer not aldı yani.
Her yıl 14 Mayıs haftasında kutlanan bayramımız çeşitli etkinlikleri barındırıyor içinde. Balomuzda bu sene Zuhal Olcay vardı, yaşına rağmen güzel eğlendirdi. Yaşı diyorum çünkü bana biraz bakımsız geldi, kolları sarkmış mesela. Böyle bir durumda kollarını kapatacak elbise giymesi gerekirdi:)

Bu haftada Sunay Akın'ın gösterisine katılıcam, bu seneyi de bu şekilde kutlamış olucaz.
 Selfielerimiz ve kamera arkası.
Biz o akşam eğlendik, darısı diğer güzel günlere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder