1 Nisan 2014 Salı

Nisan geldi

Nihayet nisan ayı geldi, çok severim çünkü bu ay benim doğumgünüm var:) Kışın ağır havası, seçimlerin yorucu trafiği derken zor zamanları atlatıp artık güneşin güzel yüzünü göreceğimiz günlerin geldiğini düşünüyorum.

Bu ay hatta bu hafta Expomed fuarına katılacağız, ordan Amsterdam, 2 günlük bir ara verip tekrar işlerimizin başına dönmeyi planlıyoruz. Batıkent olarak yeni gelişmelerden eksik kalmayalım diye hep gideriz fuarlara. Eczacılık fuarlarınada gideriz çok severim fuar gezmeyi. Hem arkadaşlarımzı görürüz hem de ufkumuz genişler. Geçen sene yeni doğum yaptığımdan gidememiştik zaten Burak da geçen sene bu zamanlar askere gitmişti, düşünüyorum da ne zor zamanlardı yahu. Bir lohusa depresyonuna girecek vaktim bile olmamıştı. Şaka yapıyorum güçlü bir bünyem vardır depresyona karşı kendimi çok rahat korurum, yoksa ne zorluklar atlattım bu hayatta.Çok şükür bugünlere diyorum her zaman...


Bu ay Adana'da Portakal Çiçeği Karnavalı var, 12 sinde yapılacak. Geçen sene her aktivitesine katılamasam da insanların sokağa çıkması hayat dolu enerjilerini havada hissetmek mutlu etmişti beni. Ebruşumla keşfetmiştik aktiviteleri.

Çocuğu olan birinin hele ki bu çocuk yeni doğmuşsa bu saatlerde dışarıda olması ancak anneciğinin varlığı ile olabilir. Sağolsun Allah onu başımızdan eksik etmesin.

Bu ay ayrıca Batıkent dergi çalışmalarına başlayacağım, konu içerik olarak daha faydalı nasıl olabiliriz diye düşünüyorum. 12 Nisan'da Kadın Doğum Semineri yapacağız, kalabalık olacağı için onada güzel hazırlanmak lazım, hiçbir şeyin eksik olmaması lazım. İşimde titiz olduğum için herzaman herşey tam olsun isterim.

Adım adım dergisine üye oldum merakla bekliyorum ilk sayısını Beyaz için, aktivitelerle oğlumun gelişimine katkıda bulunmak çok mutlu ediyor beni. Ayrıca Beyazımla ara ara İngilizce konuşmaya başladım, kulak dolgunluğu olsun şimdiden. İngilizce ile ilgili araştırmalar yapıyorum, neticelerini buraya yazacağım yine.

Blogumun adı gezi üzerine ama ben gezilerimi yazamıyorum, neden derseniz gezi fotoğraflarımı bulamıyorum ve çok üzülüyorum. Bilgisayarım çökmüştü bir ara fakat ben fotoğrafları yedeklemiştim ama bulamıyorum işte :( Neyseki bulamadığım gezilerimin fotoğraflarını bastırıp albümlemiştim. Ama burdan da yazmak anı bırakmak benim için iyi olurdu, neyse artık Facebook'tan kaydettiklerimi alıp ekleme yapacağım. 

Bunlar bir anda aklıma gelen bu ay içinde yapmam gereken faaliyetler, bahar tüm güzellikleriyle gelsin. 

1 yorum: