4 Nisan 2014 Cuma

Fuar-Yolculuk-Şimdiden Ozlem

Sabahın erken saatlerinde kalkarak İstanbul 'a geldik, hava cok güzel güneşli , bizim sabah erken kalkmanın verdigi yorgunluktan baska sıkıntımız yok ne güzel. 
Expomed Fuar'ına gittik, gezdik, araştırdık. Güzel yeni ürünler aletler gördük kısa zamanda Batıkent sayesinde Adana ile tanıştıracağız. 
Fuarımızı bitirdikten sonra zaman kaybetmeden havaalanına gelelim ki son anda kostur kostur olmasın dedik. Simdi lounge da zaman geçiriyoruz , aslında bekleyiş insanı yoruyor ama biraz kitap biraz telefon oyunları çay kahve uzun zamandır yapmadığım keyiflerdi, iyi oldu bu aradaki bekleyiş. Freud'un Kız Kardeşi kitabını okuyorum surekleyici bir Nazi hikayesi...
Birazdan tatil vakti başlıyor bize iyi kacamaklar :)
Ama oglusumu da şimdiden cok özledim, hem fotograflarına bakıyorum hem de evdeki kameradan izliyorum onu. Oglusummmm hadi büyüde birlikte keşfedelim yeni yerleri, sende bizim gibi gezgin olmalısın tatlım , canim oğlum cok seviyorum seni.

Bu da bebeğimin 4. tıraşı , sacları uzunken havası farklıydı simdi daha farklı oldu , adam oldu benim oğlum.

2 yorum:

  1. Dedem ciğim maaşallah delikanlı olmuş. Ne güzel bir fotoğraf. : ) ve ne güzel yolculuğa dair kareler. kaç gün yoksun şeker?

    YanıtlaSil