9 Nisan 2014 Çarşamba

Beyazıt'ın kullandıkları : Bebek arabası

Kendime araba alırken kesinlikle bu kadar bakmamıştım, Beyaz için aylarca araba baktım, çok gezeceğiz ya araba önemliydi bizim için. Araştırmalarım gereği bize en uygununun Maclaren xlr techno olduguna karar verdim. Türkiyedeki mağazalarda hem bulamadım hem de fiyat çok pahalıydı. Ama o sırada da Amerika'dan getirtme imkanım olmadı yoksa fiyat çok uygun orada. En sonunda arabayı bir mağazadan puseti diğer mağazadan getirterek aldık. Joker mağazası sanırım son arabayı bulup buluşturup bize verdi, zaten artık o mağazada beni tanımayan kalmadı:)

Mac. xlr'nin özelliği 7.9 kg olması, 4 pozisyonunun olması ve puseti arabaya takabiliyor olmamız. Gel görki ben 2 kere pusetle dışarı çıktıktan sonra bir daha arabanın üzerine puset yerleştirmemeye karar verdim, çünkü bana çok ağır geldi. Pusetimiz direk benim arabama koyduğum bebek koltuğu oldu.

Dolayısıyla o kadar para verip aldığım xlr 'nin maclaren xt modelinden farkı kalmamış oldu. Zaten bu strollerlar doğumdan ititbaren kullanılıyor.

Benim önem verdiğim özellikler;
Kilo az olsun,
Oturma pozisyonu fazla olsun,
Dayanıklı malzemeden yapılsın,
En az yeri kaplasın,
Türkiye yollarına dayanıklı olsun.

Maclaren bunları karşıladı çok memnun kaldım, tepe tepe kullandık ve şimdiye kadar bozulmadı, bastonlar genelde 1 yılda kırılıyor diye duyuyorum.

Bu bebek arabaları bagajda nasıl yer kaplıyor anlamıyorum, geçen sene tatile gittiğimizde arabada nefes alacak yer yoktu:) En küçük araba bile kocaman:)
Tek fark puset , ki ben puseti sadece kendi arabamda kullandım. Yani bu kadar fiyat farkı vermeye gerek yoktu. 

Şu anda yeni bir modeli çıkmış 3.3kg olan tek pozisyonlu bu sene tatile giderken onu tercih edebilirim diye düşünüyorum. 

İlk fotoğrafta Beyaz 2 aylık bile olmamasına rağmen gayet rahat görünüyor.

2 yorum: