14 Nisan 2014 Pazartesi

2. Adana Portakal Çiçeği Festivali

Festivalleri oldum olası çok severim hep içinde olmak isterim. Bu festivalde öyleydi, erkenden şehir merkezine gelmek istedim, Beyaz Burak ben toplandık geldik. Adana Gezi olaylarında bile bu kadar kalabalığı birarada görmemiştir sanırım, iyi ki erken gelip arabımızı cafeye vermişiz. Sonrasında bırakın arabayı adım atacak yer yoktu. Hayat vardı sokakta hayat, daha ne olsun:) Geçen seneye göre çok daha gelişmiş festivalimiz inşallah seneye daha da iyi olur.
Şinasi Efendi ' de konserler, kortej eşliğinde yürüyüş, Gökçe konseri, dilek feneri uçurmaları, standlarda pasta, kolye, takı, toka satışları.... Karnaval havası ve portalak çiçeği kokuları ile bir haftasonu geçirdik. Darısı diğer yıllara...
Festivale hazırlanırken 

Uçan balon satan amca gördük, Pepee'yi aldık , iyi ki de almışız hala oynuyor çok sevdi.

Bakışlarını yerim senin.
Grisiniyi götürdü oğlum, afiyet bal şeker olsun sana.

Çiçeğim festivale uygun.

Çiçeğim Niloşumdan hediye geldi bana.

Anneanne ile sokakta karşılaştık, tabi oğlum bırakır mı ananesini:)

Arkadaşım Ebru...
Bu da sokak selfie miz, o kadar çok arkadaş ve tanıdıkla karşılaştık ki hepsiyle ayrı ayrı foto çektirmemiz imkansızdı, sadece selam verip geçtik bazen o kadar kalabalıktı. Herşey de olduğu gibi festivalde aileyle ve dostlarla güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder