26 Mart 2014 Çarşamba

Snitch (Muhbir)

Son zamanlarda izlediğim harika filmlerden biri. Bunu evde izledik Dwayne Johnson'ı çok severiz zaten. Genelde aksiyon komedi filmlerinde oynuyor, ama çok filmi var. Ayrı ayrı tüm filmleri güzeldir. 
Bu film gerçek hikayeden uyarlanmış. Boşanmış bir çiftin çocuğunun uyuşturucu satıcısı olmasından dolayı hapishaneye girmesini ve en iyi ihtimalle 10 yıl yatarının olduğunu anlatıyor film. Aslında çocuk satıcı değil. Satıcı arkadaşı bu çocuğa suç atıyor ve devletle işbirliği yapmaktan kendi cezasını düşürüyor. Ama arkadaşını da yakıyor, aynı şeyi bu çocukta yaparsa cezası dişecek ama ben kimsenin başını yakamam diyor. Burda babası devreye giriyor, oğlu için fedakarlıklar yapıyor. Büyük bir çeteyi yakalatıyor ve oğlu serbest kalıyor. 

Ben Beyazımı park yatağına koyduğumda suçluluk hissediyorum, onun hareketlerini kısıtlıyorum diye. Bir babanın oğlunu camların arkasından görmesini düşünemedim bile. Sanırım çocuğu olanlar beni daha iyi anlayacaktır. Dwayne Johnson'ın çocuğunu kurtarmak için maceralarını ve başarsını izledik. Güzel bir akşam geçirdik, herkese şiddetle tavsiye ederim.
İyi seyirler...

2 yorum:

  1. canım öneriğin filimler harika çıkıyor izleyeceğim. o arad seni mimledim

    YanıtlaSil