17 Mart 2014 Pazartesi

Beyazıt'ın doğumgünü

Oğlumun doğumgününün beni bu kadar heyecanlandıracağını düşünmemiştim. Uzun süredir bu partiyle ilgili planlar yapıyordum ama doğumgünü vakti geldiğinde heyecan doruk noktalara ulaştı benim için. Yaptığım organizasyonun her detayıyla ben ilgilenmek istedim, çünkü Adana'da beni bu konuda doyuracak bir şirket bulamadım. Bende hayal gücümün bana verdiği yetkiye dayaranak aklımdakileri bir bir uyguladım. Partimiz çok güzel geçti, misafirlerimiz hastalık dışında eksiksiz bize katıldılar, buna da çok mutlu oldum tabi.
Doğumgünü temamız benim isteğim üzerine dünyayı gezmek oldu, uçaklar dünya şekilleri ile destekledim masamızı. Zaten daha sonra çocukların istediği temalar oluyor, onun için bu parti teması bana ait.
Güzel bir pasta yaptırdım , 2 katlı pastamızın, bir katı çikolatalı bir katı meyveliydi. Misafirleri düşünüp istedikleri çeşitten alsınlar istedim. Üst katında 1 rakamı vardı, en üstünde ise uçak ve içinde Beyaz vardı, çok şık bir pasta olmuştu. Adana Fuget pastanesine yaptırdım, ayrıca onlara bulutlu ve uçaklı cakepops ve mavi-kırmızı renkli cupcake yaptırdım.

Şeker masasını misafirlerimizin olduğu salon değilde fuaye salonuna hazırlamıştık, pasta üfleme zamanı bir baktım ki pastanın 1'i ve uçağı yok!!!!! Hemen çocuklara sordum yenmiş olabilir dediler, güldüm tabiki bu da bize güzel bir anı olarak kaldı. Neyseki önceden pastayı fotoğraflamıştık:) Arkadaşım Ebru'dan 1 şeklinde mum istemiştim pastamızın üzerinede onu koyduk , sorunsuz pastayı kestik...


Partiyi Hilton Otelinde yaptık, onların ikramlıklarıda harikaydı, herkes beğendi , servislerinde hiçbir aksama olmadı, garsonlar güleryüzlü bir şekilde hizmet ettiler. Benimde son dakikalardaki telaşımı görüp her durumda yardım ettiler. Hatta arkadaşım Tuba Cola Zero'nun soğuk va asitli olmasını çok başarılı bulmuş:)
 Misafirler gelmeden önce masalara hazırladığım servisleri ve misafirlerimiz için hazırladığımız "ne zaman nereye gidilir takvimini" koyduk. Ayrıca her masada partimizin renklerinden mavi-beyaz çiçekler hazırlattım. Partimizde vazgeçemediğimiz diğer renk ise kırmızıydı. Zaten benim için kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun sözü çok doğru.


Çocuk masalarında yine özel olarak hazırlattığım Beyazıt'ın Dünyası boyama kitabı vardı, su şişelerinde de oğlumun resmi vardı çocuklara özel... Boyama kitabı 12 sayfa olarak hazırlandı, doğumdan itibaren çektiğim ay dönümü fotoğraflarından oluşturdum.

Şeker masamızda İngiliz telefon kulubesi ve içinde çeşitli uçaklar , dünyalar vardı. Onlarda davetimize gelen misafir çocuklarımız içindi. Beyaz içinse kocaman ışıklı bir dünya vardı. Işıklı renkli bir hayatı olsun oğlumun. Dert tasa nedir bilmesin inşallah. Ayrıca oğluma özel kurabiyeler hazırladım, çok uzun zaman olmuştu kurabiye yapmayalı. Ama başkasına yaptırmak da istemedim kendime güvendiğimden sanırım:) Bavul şeklinde hazırladığım tüm kurabiyelerin küçük bir farkı vardı. Her bavulun üzerinde dünyanın farklı bir şehri yazıyordu. Kime neresi çıktı acaba? Ve aralara Pasaport kurabiyeler serpiştirdim.

Işıklı Beyazıt yazısı, Beyazımın ilk doğduğu günden beri aklımdaydı, nerden esinlendim derseniz, Beyaz şov'un reklamından:) Güzel bir detay oldu ışıl ışıldı şeker masamız.

Chalkboard da yaptırdım, 1 yaşında hayatında neler olduğuna dair... 
Çerçevesiz bir doğumgünü düşünülemezdi ayrıca onu da unutmadık:)

Oğluşumun o gün 2 kostümü vardı, beyaz takımını hazır aldım, diğer sarı-lacivert takımı ise benim özel tasarımım olarak dikildi. Parti fotoğraflarım bu kadar gerisi fotoğrafçımızda, onlar da hazır olunca yayınlayacağım.

Bu yazdıklarım partimizin görünen hazırlıklarıydı, asıl sürprizim oğlum içindi. Ona içeriği fazla olan bir powerpoint gösterisi hazırladım. Doğumdan itibaren bizim için özel olan anları seçtim, her fotoğrafa bir not düştüm. Ve arka planda oğlum için bir şarkı çalıyordu, şarkıyı ise ben söyledim. Candan Erçetin'in Melek şarkısı.. Eşim dahil olmak üzere misafirlerimiz bile benim sesimi anlamadı profesyonel buldular tabi ben uçtum o sıralarda.
İşte biz slaytı izlerken ve dinlerken:)

Ama asıl sürpriz bu partide çok emeği geçen canım arkadaşım Ebru'dan geldi, yakın çevremizden Beyaz için doğumgünü tebrikleriyle dolu bir video hazırlamış, onu bize gösterdiler çok sevindim çok duygulandım. Ebrucuğuma burdan bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. Beyazcığıma güzel doğumgünü hatıraları bıraktığımızı düşünüyorum.

İnşallah güzel bir ömrün olur oğlum, senin için herşeyin en iyisini istiyorum her anne gibi.. Senin büyüdüğünü görmek benim için çok büyük bir gurur.  Seninle birlikte büyüyen bir aile olmayı diliyorum. Seni çok seviyorum .
Annen

7 yorum:

  1. canım doğum günü haarika geçmiş. kızımın ateşi çıkınca gelemedik ve bu harika partiyi kaçırdığımız için çok üzüldüm.
    kocaman, upuzun, musmutlu sağlıklı analı babalı başarılı bir ömrü olsun.
    öpüyorum bir tanem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evwt bekledik sizi geçmiş olsun münük kuzuya, iyi dileklerin için teşekkürler..

      Sil
  2. ne kadar çok ayrıntı düşünmüşsün

    YanıtlaSil
  3. nice güzel yaşları olsun minik kuzunun:)ne güzel bir parti olmuş,her ayrıntısıyla.fikrinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler inşallah sağlıkla mutlu büyürler kuzularımız.

      Sil
  4. Canim cok guzel bir dogumgunu olmus.Ozellikle tema tam senlik olmus canim.Gezgin anneden de boyle birsey beklenirdi.Ilerde cocugum olursa kesinlikle senden yardim almaliyim.. Sen de yine herzxamanki gibisin soylememe hic gerek yok zaten. Kurabiye yapiminda da senden ders almaliyim galibaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gülçincim, dedimki olsa olsa bu sene benim seçtiğim tema olur, sonrasında oğluşum ne isterse o olur . Zaten uçaklarlada çok ilgileniyordu o aralar, temamız bu şekilde çıkmış oldu. Tabiki sanada güzel bir parti ayarlarız.

      Sil