3 Şubat 2014 Pazartesi

Beyazıt'ın okulları 2

Okul kelimesi bana çok komik geliyor, minik oğlum büyümüş de okula gidiyor, sınıf arkadaşları var:) Oyun okulu tabiki bizimki. Gymboree oyun grubu, çeşitli ekipmanlarla çocuğun gelişimine göre hareket ediliyor. Haftada 1 saat,  2 hafta aynı ders yapılıyor, sonunda ne yapıldığını anlatan bir broşür veriyorlar bize. İngilizce ve Türkçe şarkılar söylüyor sınıf öğretmeni.  Biz Gymboree Play&Learn  3'teyiz, darısı diğer büyük sınıflara:)
Gymbo bebeği var , heryer rengarenk çocukların ilgisini çekecek boyutta. Ders saatleri dışında boş zamanlarda çocukları götürebilirsiniz oyun alanına, ben hiç götürmedim ama sanırım gelenler vardır. Tabiki anneyle giriliyor derse, Beyaz 'la birlikte ben de okul yıllarına geri döndüm. Bu arada şu anda onlarda sömestre tatilinde:)

2 yorum:

  1. Büyümüş de okula gider miş şeker. İnşallah üniversiteden mezun olduğu zamanlarda bu günleri hatırlayıp gülersin hey gidi günler diye Didemciğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet inşallah, gülüp geçeceğimiz güzel bir ömrümüz olur Nihalciğim

      Sil