18 Şubat 2014 Salı

11. ay belirtileri

Doğumgününe 1 ay kaldı oğlumun, bende de tatlı bir heyecan oluşmadı desem yalan olur. Koskoca bir yıl acısıyla tatlısıyla geçti. 11. aya girerken malesef hastalık bizim eve de uğradı. Beyazım yakışıklı oğlum 3 antibiyotik aldı:( Bunların içinde 3 adet de iğne vardı, ona iğne yapılırken ben daha çok üzülüyordum. Zaten o hasta olmasın ben olurum derken, gerçekten de bende  hastalandım. Bizi gören Burak da aynı dilekleri dilemiş , benden sonra da o hastalandı. Antibiyotik kokteyli yaptık bu hafta yani...
E tabi hastalık gereği biraz kilo vermiş Beyazcık, boyu uzamış ama... 
Emeklemeye başladığından beri evin heryerini karıştırıyor, herşeyi eline alıyor, kırılır bozulur demeden yere atıyor. Aslında gülüyorum ama cam birşey kırılınca kızıyorumda. Ben kızıyor gibi yapınca aynı sesle bana karşılık veriyor Beyazcık, posta yiyorum yani ondan :)
Sofi'nin düzeninide değiştirdik bu arada, çünkü emekleyerek ulaşabileceği yerde maması vardı, onu uzak bir yere koyduk. Henüz Beyazım keşfetmedi, tabi bu hiç keşfetmeyecek demek değil:)
Ayrıca benim İphone'um ile YouTube'a giriyor, müzik açıp dansediyor ... Buna da gülüyorum , vermek de istemiyorum telefonu ama işte bazen de şımartmak iyi oluyor gibi geliyor. 
Sıralamaya devam henüz tek başına yürümüyor bizimki, bakalım ne zaman ilk adımlarını atacak.



Klasik poz verme stüdyomuz, balkonumuz:)
Yaramazlıkta son nokta, dolap içleri ve dekorasyon malzemelerim...:)


11. ay'da bunlar oluyormuş
Kelimeleri  taklit eder. Bilinçli olarak kullandığı kelime sayısı artar. Kelimeleri söylemeye çalışır ve artık bilinçli kullanır.

Bebeğiniz bu ayda, sizinle top oynayabilir. Her yaptığınızı taklit eder ve artık günlük işler de bunun bir parçası olur. 


Ters çevrilmiş bir kabın içindeki oyuncağı bulur. Sakla bul tarzı oyunlardan hoşlanır. İstediği bir şey işaret parmağıyla gösterebilir.  
Yardım ettiğinizde bardaktan su içebilir.
Gün içindeki aktivitelerinize kitap okumayı da ekleyin. 

2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. İnşallah bir an önce iyileşir. Pozlar harika ama

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler iyileşme evresine girdi bakalım bizim yaramaz, bu arada diş de çıkıyor onun huzursuzluğuda var...

    YanıtlaSil