28 Ocak 2014 Salı

Gökçeada'da doğumgünü

Gökçeada hayatımıza 2013 senesinde Burak'ın askerlik macerası ila girdi. Bizde oğlumla yazın gittik bol bol, ailecek olalım diye. Tabi oradayken özel günlerimizde oldu , bunlardan birisi sevgili kocacığımın doğumgünü.
6 Ağustostan birkaç gün önce gitmiştim adaya, tabi bavulumda hediyeler, doğumgünü süsleri fln .. Gizli gizli saklayarak birkaç gün geçti.
O gün gittim Meydani pastanesinden pasta aldım, üzerine yazılar yazdırdım. Bu arada benimde arabam adadaydı, öyle olunca Beyazla rahatça geziyorduk Burak işteyken. Pastamızı aldıktan sonra benim adadaki en sevdiğim mekan olan Poseidon cafeye gittik, ordaki çocuklar zaten bizi tanıyorlardı, sağolsunlar yardımcı oldular. Ben akşam için süsleri ve pastayı bıraktım.
Burak da o gün ısrarla beni değişik bir yere götürmeyi teklif etti, bende değişik bahanelerle yok dedim.
Bu arada biz oğlumla aile fotoğrafımızın baskılı olduğu tişörtlerimizi giydik, tabi üstünede uzun kollu birşeyler giyerek kapattık. Sürprizimiz son dakikaya kadar belli olmasın diye. İşte hazırlıklarımız bu şekilde sonlandı.
Hersene insan 30 olmuyor ama, değil mi?
Çekirdek ailemiz ve ada şartlarındaki süslemelerimiz..

Mutlu yaşlar Burakcığım,sevgili kocacığım...

Oğluşumla güzel bir ekibiz biz..

1 yorum: