24 Ocak 2014 Cuma

Blackout perde

Uyumayan ya da erken uyanan bebekler için ideal bir buluş bence. Beyaz'ın odasına perde yaptırırken aklıma gelmemişti bu detay ama çok gerekliymiş. Yazın gittiğimiz Hillside'da Beyaz sabah geç uyandı, hatta ben telaşlanmıştım neden uyanmadı bu çocuk diye. Beyaz'ın odasından farkı içeriye gün ışığının girmemesiydi. Daha sonra aynı perdeden eve yaptırdım, sabahları 1 saat daha fazla uyuyoruz diyebilirim. Uyku benim için çok önemli çünkü artık her gece kalkıp birde sabah erken kalkmak beni yormaya başladı. Uyku sorununa çözüm arıyorum, istiyorumki Beyaz akşam yatıp sabah kalksın. Bende artık geceleri düzenli uykuma geçeyim. Bakalım ne zaman gerçekleşecek bu !!!

3 yorum:

  1. İnşallah bir an önce geçer de sen de rahatlarsın canım

    YanıtlaSil
  2. canım izleyici görünmüyor. bloğumda çözümü için çok basit bir yol için post yayınladım
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr/2014/01/blogumda-izleyiciler-kaybolmus.html

    YanıtlaSil
  3. Bu haftaki link partimizin konusu Montessori etkinlikleri bekliyorum Didemciğim : )

    YanıtlaSil