10 Ocak 2014 Cuma

Birazda meslek diyelim

İstanbul Üniversitesi Eczacılık Fakültesinden mezun oldum, okul biter bitmez de eczanemi açtım. Ailecek tatile gitmiştik okuldan sonra yani boş boş gezdiğim iki ay oldu diyebilirim:) Pişman değilim, çok da memnunum bu durumdan. Meslek seçiminde her sağlık grubundan seçim yapacaklar gibi bende; eczacılık-tıp-diş hekimliği arasında kalmıştım. Puanım da hepsine yettiği için biraz da tuzum kuruydu açıkcası:) Şimdi çok uzaklarda olan babamın etkisiyle eczacılığa yöneldim, kendisi genel cerrahtı, doktor olarak çalışırken yıpranmamı istemediği için bu mesleği seçmemi istemişti. Annemse kendi gibi doktor olmamı istemişti. En son eşimle beraber tek tercih eczacılığı seçtik, şu anda mesleğimiz krizlere girip çıksada çok şükür diyoruz.

Yıllar sonra Batıkent'i açtık, sağlık sektöründe Adana'da hizmete devam ediyoruz. Merkezimizde dergi çıkarıyoruz düzenli olarak, işte benim yazım.
Aslı için buyrun Batıkent'e bir dergi de sizin olsun.
Sağlıklı günler
Didem

2 yorum: