29 Ocak 2014 Çarşamba

Beyazıt'ın okulları

Oğlumun okul macerası yüzme ile başladı. Bizim küçük balık adamı suya alıştırmak, motor kabileyetlerini geliştirmek, hareket özgürlüğünün arttırmak için bebekler için özel olan programlara kayıt ettirdik. Adana'da bu programın olmamasından dolayı, İstanbul'a gittik. Biz Adana'dan Burak Gökçeada'dan geldi, İstanbul'da buluştuk.
Aslında suya girmez diye çekiniyordum, ama girmeden oyuncaklarla alıştırma yaptığımızdan bir sorun çıkmadı. Ekim ayından havada biraz soğuktu, kursun bize verdiği swimsuit ile bebeğimin vücudu sıcacıktı, suyun ve ortamın soğukluğunu hissetmedi.
Ben Swimbaby ile görüştüm, ama daha sonraki araştırmalarımda daha iyi kursların olduğuna karar verdim.
Adana'ya kurs açıldı ve kasım ayından itibaren burda Tadpole olarak eğitim alıyoruz. Balık adam dalıp çıkıyor, eğitimi onun için daha eğlenceli hale getirmeye çalışıyoruz, kışın biraz zor oluyor ama yaza kadar inşallah yüzmeyi öğrenecek diye düşünüyorum.
6 Ekim 2013- Beyaz 7 aylıkken , İstanbul'daki ilk kursumuz..

Adana'daki eğitimimiz. 
İyi yüzmeler..

5 yorum:

  1. nasıl uğraşıyor öyle. Fotoğraf nazar boncukluk aama 7. ay fotoğrafına bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, uğraşıyor yüzecek yakında inşallah..

      Sil
  2. Ne güzel gülmüş..Maşallah yavrunuza.İnşallah sporu çok seven bir birey olarak yetişir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gamze hanım...

      Sil
  3. Çok tatlı maaşallah..Zamanla iyi bir yüzücü olduğunu da buradan takip ederiz sanıyorum..

    YanıtlaSil