29 Ocak 2014 Çarşamba

Beyazıt'ın ilk tatili

Temmuz ayı geldiğinde bizim de tatil zamanımız gelir. Yılın yorgunluğu, artık bir ara verme isteği gelir veee tatile çıkılır. Bu sene farklı olarak oğluşumuzda bize katıldı. Tatile çıktığımızda Beyaz 4 ayını bitirmemişti. Arkadaşlarımız Ebru ve Alperen çiftinin de 2 çocuğu vardı, Duru ve Egemen. Onlar daha tecrübeli olduğundan bize göre daha rahat görünüyorlardı.
Aksilik olarak haftaiçi lastiğim patlamıştı ve benim arabamın lastiği de Adana ve çevresinde bulunmuyordu!!!! Yetkili servisi arayıp birazda sitemli konuşmamın ardında cumartesi saat 16.00 gibi lastiğimiz takıldı bizde 22.00 de yola çıktık. Takılmasa lastik İstanbul'dan gönderilmese ne olurdu bilemiyorum...
Araba yerleşimimiz dolu doluydu. Ben Beyazla arka koltuktaydım, yaşı gereği daha oto koltuğuna geçmemiştik. Beyaz uyursa gece boyu bende uyurum sabaha enerjik olmam gerektiği için iyi olur diye düşünmüştüm. Neyseki Beyaz uyudu, güzel bir yolculuk geçirdik. Yola gece çıkarak çok mantıklı bir iş yapmışız. 2 araba arka arkaya giderken mevcut şöforlerimizin uykusu geldi. İş başa düştü yani bir süre ben kullandım gece, derkennnnn horozlar ötmeye başladığında Beyazcık uyandı. Bende oğlumun yanına geçtim yine.
Arka koltuğa yatak yaptım, Beyaz gece boyu orda yattı uyandığında tabi ki emzirdim. Yatak olayı çok iyi oldu , iki koltuğun arasını doldurup çocuğun düşeceği herhangi bir yer bırakmamak lazım. Birkaç oyuncak oyalanması için, birde sevdiği müzikler. Bizim favorimiz bu yaz Pınar Aylin- Affetmem oldu. Yıllar sonra oğluma dinletirim hala beğeniyor olacak mı bakalım.
Yaklaşık 10 saat içinde Fethiye'ye ulaştık ve tatil maceramız başladı.
Tatilde ilk gün çok zorlandım, Burak'la karşılıklı bir yemek bile yiyemedik, bizimki çok ilgi isteyen bir bebekti o yüzden sürekli kucaktaydı. Hatta burdan Bodrum'a geçecektik , oradaki otelde yer bulsak annemleride çağırmıştık. Gelip bize yardım etsin diye, ama otelde yer kalmamıştı.
Tatilin ilerleyen günlerinde birbirimize alıştık, biz akşam gezerken Beyaz'da arabasında uyuyordu bu da benim dinlenmem için iyi bir zamandı.
Hillside Beach Club önceden bildiğimiz bir tesisti, +18 plajlarında çok sessiz nezih tatillerimiz olmuştu!!! ama şimdi çoluk çocuğun arasına karıştık, bizde bir kaçış yolu bularak , dubaların üstünde denize girmeyi tercih ettik. Dubalara çocukların çıkması yasak değildi, ayrıca bunu diğer insanlarda keşfetmediğinden gayet sessizce denizimize girip çıktık. Yani ben çok denize giremedim bu sene... Ama olsun Beyazımla zaman geçirdim.
Bebek bakımında en çok kullandığım malzeme sanırım emzirme örtüsüydü, herkese de tavsiye ediyorum. Beyaz da yadırgamadı neyseki.. Bu sayede plajda hem onu emzirdim, hem de içeri gir çık yapmamış oldum.

Burada Beyaz şov izliyor, en sonunda çocuklar çıkıp dansediyor, seneye bizde çıkarız inşallah...
Oda da poz verirken...

2 dost aile bireyleri...
Yazı özledik..




2 yorum:

  1. Tatile çocuklarla çıkmak evi yanında taşımak gibi. Oda oda derken araba doluyor. Lastiğin sorun çıkarması çok iyi olmasada güzel bir tatil olmuş galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttt oğlumuzla olduğu için en güzel tatilimizdi..:)

      Sil