10 Ocak 2014 Cuma

Bebek bekleme partim

Baby shower benim deyimimle 'Bebeğimi bekliyorum partisi' hamilelere önereceğim bir aktivite. Doğumdan 20 gün önce yapmıştık benim partimi, detaylarıyla da bizzat ilgilenmiştim. Şimdi güzel anı olarak kaldı... Sağolsunlar arkadaşlarım beni yalnız bırakmadılar, hatta arkadaşım Didem İspanya'da olduğundan aramızda olmasa bile çiçeği ile bana mutluluk gönderdi.
İkramlarımız da çok güzeldi, annem, iki yengem... Zaten yengelerim çok başarılı olduklarından bunu iş hayatına çevirmeyi düşündüler ve Bizim Bahçe 'yi açtılar.
Elleri kolları dolu gelen arkadaşlarımın hediyelerini hala kullanıyoruz. Yani şımarma amacıyla doğumdan önce mutlaka yapılmalı. Detaylar çok olduğundan birleştirip ekliyorum fotoğrafları.
Partime hoşgeldiniz..

Misafirlerim

Hediye zamanı

İkramlarımız...

Canım arkadaşım Ebrucuğumla...
Doğum yapacak olanlara kolaylıklar dilerim.
Didem

6 yorum:

  1. ne güzel bir toplantı olmuş, tuğba ile esra da çok güzel çıkmış. Ne güzel düşünülmüş . İnşallah bebişte hayırlısı ile büyür. kaç aylık oldu şimdi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebiş 10 aylık oldu şimdi, ben eskileri yeni yayınlıyorum... Tüm hamileler böyle şımartılmalı bence:)

      Sil
  2. Merhabaaa ben bumerang bulusmasından Merve buldum seni :) Çok guzelsin hamilelikte de :) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Bayildim nekadar guzel bir Anne olmussun. Parti detaylari da kesinlikle cok guzel. Allah ogluna uzun omurler versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gülçincim, darısı sana inşallah. Allah çocuklarımızı korusun uzun versin inşallah.

      Sil