2 Ocak 2014 Perşembe

2014 geldi

Hoşgelsin inşallah 2014 , oğlumuzla ilk girdiğimiz yeniyıl nasıl güzel olmazki, artık daha bir sorumluluk sahibi, daha  mutlu aile olduk biz. Yeniyıl günü için son ana kadar plan yapamadık bu sene, en sonunda annem, kardeşim ve Merve- Mustafa çiftini evimize yemeğe davet ettik. Çok da güzel oldu, son anda masamızı hazırladık. Güzelce yemeklerimizi yedik. Noel bebe'miz bu gece erkenden yatmayı tercih etti, nasıl olduysa anlamadım ama?!!! Pek uykuyu seven bir oğlum yok malesef, geceleri artık uyanmasa çok iyi olacak (Buda benim yeniyıl dileğim olarak kayıtlara geçsinnnn). Yemeğin ardından hediye verdik birbirimize bu da çok zevkliydi tabiki. Sanırım kaç yaşına gelirsem geleyim sıkılmayacağım hediye alıp vermekten... Daha sonra annem ve oğlumu evde bıraktık 23.30 gibi dışarı çıktık, dışarıda hava çok güzeldi o kadar çok insan vardı ki iyiki dışarı çıkmışız dedim. Yıllardır yapmadığım birşeydi sokakta yılbaşı geçirmek sanırım #sokaktahayatvar doğru birşey.





Noel Bebe ve biz

Hohoho

Ökse otunun altında öpüşmek şans getirirmiş...

Anneanne ve Noel bebe


Misafirlerimiz iyiki geldiler neşe getirdiler.

Hindi olmasa da yemeğimiz çok güzeldi.


Hediyelerden bazıları benim tabi ki:)
00.00 Mutlu seneler...
Canım aşkım,kocacım çok seviyorum seni , yüzümüz hep böyle gülsün.

Yılın ilk saatleri canım arkadaşım Ebruşumda katıldı bize.. Sağlık başta olmak üzere tüm iyi dileklerim gerçekleşsin bu yıl...

Mutlu yıllar
Didem



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder