9 Aralık 2013 Pazartesi

Diş partisi başlasınnnn...

Klasik gibi görünen bir cumartesi sabahı, ama öyle değil.. Çünkü bugün diş buğdayı partimiz var. Oğluşumun ilk partisi.. Dubai'den diş partimizi düşünerek timsah kostümü almıştım. Konseptimizde timsah dişleri olmuş oldu. Klasik diş şekli istemedim bu şekilde daha güzel oldu bence. Şeker masamız da menümüz şöyleydi:
Timsah pastası
Diş buğdayı
Cakepop
Diş kurabiyeleri
Biberli domatesli kanepeler
Yeşil cupcake kulesi ve
Limonata damacanası..

Ayrıca Bizim Bahçe cafenin güzel ikramları
Tavuklu pırasalı börek, yanında yoğurt ve domates sosuyla,
Ispanaklı el açması börek,
Mercimekli köfte ve salatası,
Peynirli kiş,
Panna cotta








Menü hazırlamak da zor iş, hem doyurucu hemde güzel tat olsun istedim, seçimlerimde harikaydı.  Misafirlerimiz çok beğendi.

Birde Beyazıt beyin başından aşağı buğdayları döktük ve meslek seçimi yapalım dedik. Enjektör= doktor, lens kabı= göz doktoru, ilaç şisesi= eczacı, araba anahtarı=gezgin, dudak kremi=kozmetik dünya devi:)  , kalem= yazar. Benim oğlumun etrafına koyduğum materyaller bunlardı, kötü bişeyde koymak istemedim:) Bizimkisi enjektörü seçti, annaanne ve dede mesleği doktorluk yani. Herşeyin hayırlısı tabiki, bir anne olarak oğlumun zorluk çekemeden hayatını sürdürmesini isterim.

Partimize özel tavşan adam geldi, iyikide gelmiş . Çocukların hepsini eğlendirdi, hiç yanımıza gelmediler, balondan değişik şekiller yaptı, çocukları güldürdü, bizde mutlu olduk haliyle..

5 yorum:

  1. ne kadar güzel bir parti olmuş. Bayıldım

    YanıtlaSil
  2. pastaya bayıldım.. herşey harika görünüyor

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir parti olmuş.Keşke küçük timsahı da görseydik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük timsah diğer yazılarda görünüyor. Teşekkürler..

      Sil