26 Kasım 2013 Salı

Yurtdışında bebek :)

Oğlumuzla tatile çıkarken, nasıl olacak, bebekle yurtdışına çıkılır mı sorularını çok duydum. Ama biraz gözüm kara olduğundan sanırım pek önemsemedim, anne rahatsa eğer bebekte ona göre uyum sağlıyor. Biz ek gıdaya yeni geçtiğimizden yanımıza meyve püreleri aldım, birde Aptamil devam sütü. Emzirmeyede devam ediyordum zaten , bu şekilde yemek konusunda  sıkıntı çekmedik. Yanımıza 3 biberon aldım, tabiki bunları temizlemek için fırça ve sıvı deterjan. Küçük bir soda şişesine doldurduk deterjanı bu şekilde çok pratik oldu. Alt değiştirme evdeki gibi kolay olmadı tabi, alışveriş merkezlerinde tuvaletler temiz ve bebek alt değiştirme yerleri mevcut, kullanılabilir. Ama ben genelde puset üzerinde değiştirmeyi tercih ettim.
Otelden sabah çıkarken çantamızı en kötü ihtimalleri düşünerek hazırlıyordum. Alt üst yedekli takımlar... Otelde su kaynatıp yanımıza alıyorduk. Tabiki yeterli bez, pamuk ve ben popo suyu diyorum bunlar çantamızın yapı taşları olarak yanımızda sürekli bizimle beraberlerdi.
Bebeğimiz pusette uyuduğunda , üzerini battaniyeyle örtüyordum çünkü Dubai çok sıcak olmasına rağmen bina içleri klimalarla o kadar soğutuluyordu ki biz bile uzun kollu ile dolaşıyorduk. Zaten Beyaz uyuduğunda ne yapacağımızı şaşırıyorduk, acaba yemek mi yesek yoksa gezmeye devam mı etsek?... Sonunda bir yerlerde oturup yemek veya kahve molası bize iyi geliyordu. Çünkü Beyaz gezmekten çok zevk alıyor ama herhangi bir yerde dinlenme molası istemiyordu, bizde kendimizi ona göre ayarlıyorduk.
Benimiçin Beyaz'la gezi güzel bir deneyim oldu, bakalım diğer tatilleri nasıl ayarlayacağız?
Dubai Mall'da

Çölde

Uçakta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder