15 Kasım 2013 Cuma

Dubai notları vol 2

Dubai'deki 2. günümüzde ısrarlara dayanamayıp safari yapmaya karar verdik. Bebeğimiz olduğu için pek istememiştim ama fazla zıplamayacağımızı garanti ettikleri için kabul ettik, iyikide gitmişiz dedim. Dubai'nin en eğlenceli zamanıydı. Saat 3 gibi bizi otelden alacakları için o saat kadar Dubai Mall'a gittik. Çok büyük bir alışveriş merkezi, fazla sayıda mağaza cafe var. Oraya kadar gitmişken At the Top-Burj Khalifa çıkış biletimizi aldık, iki kişi 84 TL. Bunu turla alırsanız kişi başı 70 Euro ödemeniz gerekiyor. Bileti internetten de alabiliyorsunuz. Biz o gün öğlene kadar Dubai Mall'da gezdikten sonra otele döndük. Saat 3 gibi de Land Cruiser ile alınıp çöle gittik. Yaklaşık yarım saatlik yoldan sonra çöle vardık. Çölün içine girdiğimizde jip filomuz bir yerde buluştu ve lastiklerini indirdi. Bu sırada herkes araçlarından inip fotoğraf çektiriyordu. Bebiş uyuduğu için ben inemedim. Biz kot ve spor ayakkabı ile gitmiştik ama şort ve terliği tavsiye ederim. Kumlar çok güzel görünüyordu ayaklarımızı kuma gömmek isterdim. Gelelim safariye, çok eğlendik. Bizimki ağır vasıta gibiydi ama olsun, turun sonundaydık çok hızlı gitmeyeceğimiz için,ama öndeki araçlada baktığımda çok farkımız yoktu. Deve çiftliklerinin önünde geçip fotoğraf çektirdik. Sonrada bedevi çadırlarına gittik. Orada hafif bir yemek yedik. Zenne ve dansöz gösterisi, kum ski yapanlar, nargile ve mırra keyfi, çok hızlıca kınadan dövme yapan bayanlar.. bedevi çadırından aklımda kalanlar. Saat 9 gibi tekrar otelimize döndük. Biz safariyi turdan aldık, Orient tour bizi çölen götüren firmaydı,yine internetten araştırıp gidebileceğiniz bir aktivite. Giderken yanınızda sabun , ıslak mendil götürmeyi ihmal etmeyin. Çöl şartları pek hijyen değil.








Otele geldikten sonra bebişimizi doyurdum ve hemen çıkalım dedik. Dubai Marina akşam yürüyüşü için güzel bir mekan. Nargileyi sevdiğimizden Arap nargilesi denemek iyi geldi. Uzun zamandır nargile içmediğimden beni biraz çarptı. Bebişi de kafeye geçmeden uyuttuğumuz için rahatca oturduk. Otele dönüşte taksiciler nereye gideceğimizi sordu ve bize 50 aed dediler. Normalde taksiyle gelirken 15 aed'ye geldiğimiz mesafeyi korsan taksiler 50'ye çıkardı. Onun için KORSAN'a hayır....:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder